קורבט
קורבט

למכירה קורבט עד מיליון שקל | צפו:

תושב בת ים שמייבא לישראל רכבי יוקרה מסביר למה מאז הקורונה הביקוש לרכבים נוצצים דווקא עלה

פורסם בתאריך: 11.12.20 09:30

בשבועות האחרונים הגיעה לישראל מכונית ספורט נוצצת ומסובבת ראשים. מי שייבא את הקורבט היוקרתית לארץ הוא חופי זוארץ, בן 36 מבת ים, אחד מבעלי סוכנות הרכבים היוקרתית "אוטו פרימיום".



"מדובר בדגם חדיש, שמזכיר מאוד את הפרארי והלמבורגיני אבל הרבה יותר זול מהם. אנשים מאוד אוהבים דגמי ספורט יוקרתיים, זה סמל סטטוס", מספר זוארץ על הרכב שנמכר בסכום של 700 אלף שקל ללא השדרוגים. "מחירו של רכב עשוי להגיע עד מיליון שקל", מסביר זוארץ, "יש חבילת שדרוג שנקראת Z51 שכוללת מערכת קליטה משודרגת, מתלים משודרגים, מנוע חזק יותר, בלמים משודרגים ועוד שעולים יותר, ואגב כבר יש קונים פוטנציאלים".

הקורבט החדשה, שמוגדרת כמכונית על ואייקון בעולם המוטורי, היא מכונית ספורט יוקרתית ונתונים מרשימים מאוד. היא בעלת שמונה הילוכים, מנוע V8 מרכזי בנפח 6.2 ליטר המספק 495 כוחות סוס ומגיעה מאפס למאה קמ"ש בפחות משלוש שניות, ליתר דיוק, 2.8 שניות.

בסוכנות הרכב של זוארץ הוא משווק רכבי יוקרה כמו מרצדס, BMW ולאנד רובר, אולם הכנסת הקורבט לחנות יצרה עניין רב. "מדובר ברכב עם עוצמות שלא ניתן לדמיין", מספר זוארץ, "המנוע של הרכב עצום, כמעט 500 כוח סוס. המראה של הרכב מחוטב והעיצוב הפנימי הוא שילוב של היי טק עם המתכון הקלאסי של הקורבט, ממש כמו קוקפיט של מטוס קרב. המתגים ברכב הם ממש מתגים תעופתיים".

 

 מתי התחילה האהבה שלך לרכבים?

"ממש מגיל צעיר. להערכתי כבר בגיל 16-17 ידעתי שזה משהו שארצה לעסוק בו בחיי. האהבה הזו לרכבים נולדה גם בגלל שנולדתי למשפחה שעוסקת בתחום".

באיזה רכב הכי מיוחד נהגת?

"זו בחירה קשה. היו כמה רכבים מאוד מיוחדים שנהגתי בהם, אבל הכי מיוחדים היו הלמבורגיני והקורבט, שבהם נהגתי בארץ ובחו"ל".

האבטלה גבוהה, יש האטה במסחר, עסקים נסגרים ודווקא בעיתוי הזה בחרתם לייבא רכב כזה

"למרות המצב במשק, מכירות רכבי היוקרה בישראל עלו משמעותית. היו חששות לפני ההחלטה לייבא, אבל גילינו שמכירות רכבי היוקרה עלו ב-40 אחוז. זה קרה בגלל שלאנשים אין על מה לבזבז כסף. אין חו"ל, אין ריגושים ולכן הם מתחדשים ברכבי יוקרה".

איך הלקוחות מקבלים את זה?

"קורבט הצליחו לייצר רכב עם רמת ביצועים של פרארי בשליש מחיר וזה בהחלט יוצר התעניינות רבה בקרב חובבי מכוניות הספורט בישראל. בדיוק כמו שאנשים נוסעים בימים אלה לדובאי ומצטלמים עם דגמי רכבי יוקרה, נוצר מצב חדש בסוכנות שלנו. אנשים באים במיוחד להצטלם עם הקורבט ואחר כך הם מעלים תמונות לרשתות החברתיות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות