הפסנתר בטיילת. צילום: השקמה
הפסנתר בטיילת. צילום: השקמה

הדיירים נגד הפסנתר הציבורי: הוא הפך למטרד בלתי נסבל

הפסתר שהציבה העירייה משגע את התושבים, בפרט בימי הקורונה: "כל היום אנחנו שומעים נקישות על הקלידים"

פורסם בתאריך: 8.12.20 16:34

הפסנתר שמשגע את הדיירים: "אנחנו שומעים את קול הנקישות המעצבנות יום ולילה שיכולות להביא אדם לטירוף". כך טוענים תושבים מבת ים, המתגוררים בסמוך לפסנתר הציבורי, שבינתיים הספיק להפוך גם לשולחן פיקניק.

בשנה שעברה הוצב לראשונה בעיר בת ים פסנתר כנף עשוי מבטון, שעומד בכל תנאי מזג האוויר, כחלק ממיזם ייחודי של מפעל הפיס להנגשת תרבות ברשויות המקומיות השונות.
הצבת הפסנתר בטיילת זכתה למחמאות רבות מהתושבים, אך יחד עם זאת, היו גם מי שהתלוננו כי הפסתר הפך לשולחן פיקניק.

כעת מתלוננים תושבים על מפגעי הרעש הנגרמים כתוצאה מהצבת הפסתנר במרחב הציבורי. תושבת בת ים, המתגוררת בסמוך לפסנתר, העלתה פוסט בפייסבוק, שבו כתבה: "העייריה צמצמה את שעות פעילות הפסנתר, מסתבר שהיא מפעילה אותו מרחוק ושולטת גם על הווליום מרחוק. שעות פעילות הפסנתר כיום הן 8:00-14:00 ו- 16:00-22:00. אציין כי בכל זמן הפעילות כל עובר ושב מתיישב, מנגן ומקיש על הקלידים, הווליום מאוד גבוה".

עוד כתבה כי למרות שהעירייה טענה כי החלישה את עוצמת הקול, השכנים אינם מפסיקים לשמוע את הנקישות על הקלידים. "אין מנוחה, גם שהחלונות סגורים והכל אטום, עדיין שומעים את קול הנקישות המעצבנות, שיכולות להביא אדם לטירוף, לא ייתכן שיכריחו אותנו לשמוע נקישות ונגינות פסנתר יום ולילה. נוצר מצב לא שפוי, שומעים את הקול בדציבילים גבוהים גם בקומות הגבוהות של הבניינים. בלילה הילדים לא יכולים להירדם, כמו כן, גרים כאן סטודנדטים ותלמידים שלא יכולים להתרכז בלימודים מול המחשב והגשת עבודות, הנגינה על הפסנתר לא נותנת לדיירי הבניינים מנוח".



המיקום של הפסנתר הוא בסמוך לבנייני מגורים, ומספר דיירים פנו לעירייה בבקשה שיעתיקו את הפסנתר למקום שרחוק מבתי מגורים. לטענת הדיירים העירייה דחתה את בקשתם.

לאחר שפניות הדיירים לא טופלו לשביעות רצונם מתכננים הדיירים להגיע ללשכת ראש העייריה ולדרוש לשים סוף למטרד. "די, מספיק עם ההתעללות בדיירי הבניינים הגרים מול הרחבה שבה מוצב הפסנתר. מספיק. השתגענו בתקופת הקורונה. הזמנו ניידת המון פעמים, אך ברגע שהניידת עוזבת מתיישבים שוב ומקישים על הקלידים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות