מקרר ריק
מקרר ריק

האב פוטר בעקבות משבר הקורונה והמשפחה נותרה כמעט ללא מזון

הורים לארבעה ילדים, בהם תינוקת בת חודשיים, מבקשים עזרה בקניית מוצרי מזון בסיסיים

פורסם בתאריך: 7.12.20 16:28

הורים לארבעה ילדים, בהם תינוקת בת חודשיים, מתחננים לעזרה. ההורים נקלעו למצוקה כלכלית קשה, ואין להם יכולת לרכוש גם מוצרי מזון בסיסיים. זאת לאחר שאבי המשפחה פוטר באמצע הקיץ מעבודתו כתוצאה מן המשבר הכלכלי בעקבות מגפת הקורונה.

האם, בת 27 והאב, בן 29, הורים לארבעה ילדים, בני תשעה, שבע, שנתיים ותינוקת בת חודשיים. בשבוע האחרון הגיעה המשפחה למצב שבו המקרר נותר ריק. גם מזון לתינוקת אין באפשרות ההורים לרכוש.

הפעילה החברתית מורן אזרזר שמסייעת רבות למשפחות נזקקות בחולון ובת ים פרסמה מודעה הקוראת לציבור לתרום למשפחה מוצרים שחסרים לה. "הילדים והאמה במצב כלכלי קשה וזקוקים דחוף למזון, מורנה מהדרין שלב 1 וטיטולים במידה 33 וחמש", ביקשה אזרזר.



כמוצא אחרון פונה האם אל תושבי העיר ומבקשת סיוע בקבלת מוצרי מזון ומטרנה עבור ילדיה ובתה התינוקת. תצלום שהגיע אל "השקמה בת ים" מראה כי המקרר שאמור להאכיל שש נפשות, נותר ברובו ריק ממוצרי מזון. "בעלי ניהל מחסן של חברה ופוטר בקיץ בגלל הקורונה", מספרת אם המשפחה, "מאז שפוטר הוא מנסה לחפש עבודה ללא הצלחה. אנחנו שולחים קורות חיים אבל אין בינתיים מענה".

האם מספרת כי בני המשפחה בעיקר מתכלכלים על בסיס דמי האבטלה שמקבל האב בסכום של 6,000 שקל לחודש, מהם הם משלמים הוצאות שכר דירה העומדות על 3,500 שקלים והוצאות של עוד 1,000 שקל בחודש על ההסעות עבור שני הילדים שלומדים בבתי הספר. "עכשיו בעלי לוקח את הילדים ברגל מבית הספר", אומרת האם, "הילדים לא מבינים למה אבא שלהם נמצא בבית כל הזמן. הם שואלים ואנחנו דואגים לא לספר להם את כל המצב. אני אומרת להם שזה בגלל הקורונה. אני לא רוצה שהילדים שלי ידאגו כל כך, אבל הם בתוך עצמם מבינים את האמת".

עוד מוסיפה האם ומתארת את החשש מהרגע שיזרקו לרחוב. "יש לנו חשש מהרגע שלא נוכל לשלם שכר דירה וניזרק לרחוב. אני, הדבר הראשון שעושה בכל חודש הוא לשלם את דמי השכירות כדי שלא נגיע למצב הזה של לגור ברחוב".

לסיוע ותרומות ניתן לפנות לטלפון שמספרו: 050-8438181.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות