תמונה בבית החולים
תמונה בבית החולים

"אם לא הייתי מגיע לבדיקה ספק אם הייתי כאן"

כך הצילה טכנאית במכון הלב את חייו של תושב בת ים

פורסם בתאריך: 1.12.20 15:03

לפני כשבוע הגיע ולרי ספוז'ניקוב, בן 70 מבת ים, לפגישת התייעצות עם ד"ר אלכס זדורוביאק, קרדיולוג במכון הלב של מכבי בראשון לציון. לפני שנכנס לפגישה הזמינה אותו סטלה אוסטרובסקי, טכנאית במכון הלב, לבצע בדיקת אק"ג ומדידת לחץ דם. זאת, מתברר, הייתה הבדיקה שהצילה את חייו. "אם לא הייתי מגיע לבדיקה ספק אם הייתי כאן", אומר ולרי.

"מהרגע שהתחלתי לבצע את הבדיקה הבנתי שיש בעיה כלשהי", מספרת סטלה, שמשמשת כטכנאית כבר 21 שנים. "הגרפים והמדדים לא היו תקינים ומיד שאלתי את ולרי האם הוא מרגיש משהו חריג. מסתבר שלפני כמה ימים הוא עשה את אותן הבדיקות שהיו תקינות. השוויתי בין התוצאות וגיליתי למרבה ההפתעה שהמצב השתנה לחלוטין. לא היססתי לרגע וניגשתי מיד עם התוצאות לקרדיולוג שלנו ד"ר זדורוביאק, שהבין את חומרת המצב והפנה אותו מיידית לבית החולים לביצוע צנתור דחוף".



"השבוע בדקתי מה שלומו של ולרי", מוסיפה סטלה, "הוא היה נרגש מאד לקבל את השיחה וסיפר לי שהוא אושפז בבית החולים עוד באותו היום ועבר צנתור. לדבריו, הסטנס שהושתל בגופו לפני כמה שנים היה חסום והוא היה בסכנת חיים של ממש. הוא הודה לכל הצוות ואמר שהיה לו מזל להגיע אלינו לבדיקה ושפשוט הצלנו את חייו ושאם הוא לא היה מגיע לבצע את הבדיקה ספק אם הוא עוד היה כאן איתנו. אני מרגישה שיש תכלית לעבודה שכולנו עושים כאן. וגם אם קצת קשה לנו בתקופת הקורונה – מקרים כאלה מחזקים את תחושת הסיפוק והערך ומזכירים לנו שבעצם בשביל זה אנחנו כאן".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות