אכיפה
אכיפה

השבוע: מבצע אכיפה להגברת השמירה על הנחיות הקורונה

על מנת לשמור על בת ים כעיר ירוקה, יוצבו ברחבי העיר עשרות שוטרים ופקחים בדגש על מוקדי התקהלויות

פורסם בתאריך: 30.11.20 14:13

כצעד מונע לעלייה בנתוני התחלואה והמאמצים לשמור על בת ים כעיר ירוקה, ייתקיים במהלך השבוע הקרוב מבצע אכיפה נרחב נגד מפירי ההנחיות. בתוך כך, צוותים של הפיקוח והשיטור העירוני, יחד עם שוטרי מרחב איילון, יוצבו ברחבי העיר, בדגש על מוקדי התקהלויות: המצבה, בלפור, מרכזים מסחריים וגינות ציבוריות.



לפי שעה מוגדרת בת ים כעיר ירוקה על אף שנתוני התחלואה במהלך השבוע החולף נמצאים במגמת עלייה, בדומה למגמה בכל רחבי הארץ. על מנת לשמור על העיר כירוקה, הנחה ראש העירייה, צביקה ברוט, לקיים מבצע אכיפה נרחב ברחבי העיר. האכיפה מתבצעת ברחובות מרכזיים, בהתקהלויות, באוטובוסים, בבתי עסק במצבה ובטיילת. כמו כן, הורה ברוט לבצע הסברה ואכיפה גם בגינות הציבוריות שבהם מתקיימים התקהלויות.

בנוסף, מופעלת יחידת הרחפנים העירונית על מנת לאכוף את ההנחיות שתעבוד בשיתוף עם צוותי פיקוד העורף האמונים על ההסברה ברחבי העיר. זאת במטרה להגביר את ההסברה במרחב הציבורי ולהגדיל את המודעות למלחמה בנגיף שכוללת שמירה על הנחיות משרד הבריאות וההנחיות לחורף לרבות, להשאיר חלון פתוח בכל חדר סגור, לא להגיע למקום העבודה כשלא מרגישים טוב, הקפדה על מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה.

מבצע האכיפה הנרחב שעליו מודיעה עיריית בת ים מתווסף למבצע "בת-ים נבדקת", שנועד לעצור את העלייה בתחלואה שנרשמת בעיר על ידי קטיעת שרשראות ההדבקה בעזרת הרחבת והגדלת מספר הבדיקות בקרב התושבים. גם במהלך השבוע הנוכחי יתבצע מבצע "בת-ים נבדקת" בהיכל התרבות, סמטת אופיר 3 בין השעות 16:00-20:00. בימים רביעי וחמישי יתרחב המבצע גם למתחמי בדיקה בתוך השכונות.

ראש העירייה אמר במהלך הערכת המצב של מוצב השליטה בקורונה העירוני:" כמו בכל הארץ, גם כאן בבת ים ישנה עלייה בתחלואה, והיא מדאיגה אותנו מאוד. יחד עם ההקלות שניתנות בשבועות האחרונים, עלינו לגלות אחריות בשמירה על ההנחיות יחד עם הריחוק החברתי וגם ללכת ולהיבדק. אנו עושים מאמצים רבים בקטיעת שרשראות ההדבקה ושמירה על בריאות תושבינו."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות