ילדים אורזים משלוחים
ילדים אורזים משלוחים

תלמידי "סוקולוב" למען ניצולי השואה

כל תלמיד הגיע לשערי בית הספר עם חלה בידו שתחולק לניצולי שואה ברחבי הארץ בצירוף גלוייה

פורסם בתאריך: 30.11.20 12:24

אתמול (ראשון) בבוקר הגיעו התלמידים בבית הספר "סוקולוב" בבת ים, עם חלות טריות בידם. זאת במסגרת פרויקט לטובת ניצולי השואה ברחבי הארץ ובו נאספו כ-400 חלות.



את הפרויקט יזמה הרכזת החברתית של בית הספר, מיטל כהן, "לפני כחודש יצרתי קשר עם קטי מגידיש, ששמה הגיע אליי דרך אחת התלמידות שתורמות ומשתפות איתה פעולה באופן קבוע. קטי סיפרה על העמותה שלהם 'עזרא מכל הלב', להתנדבות למען ניצולי שואה, שהוקמה על ידי עזרא לזר, תושב בת ים. היא מסייעת ותורמת לניצולי שואה ולקשישים בארץ החל מהפגנת ידידות, ליווי לקניות, איסוף תרופות, חלוקת בגדים וכמובן מזון".

"יחד עם קטי חשבנו על הרעיון של תרומת חלות עבורם, ומשם התחלנו לרוץ על הפרויקט הזה", מספרת כהן ומוסיפה, "כל המחנכות העבירו שיעורים בכיתות בנושא הניהול והכינו יחד עם התלמידים ברכות ואיחולים לבביים. בעקבות הקורונה נמנענו מלהכין את החלות באופן עצמאי, אך כל תלמיד שהיה מעוניין לתרום – הגיע בבוקר עם חלה קנויה והתרגשות בעיניים".

לדבריה, היענותם של התלמידים וההורים הייתה מדהימה. "ההורים שיתפו פעולה ולגמרי היו שותפים מלאים של הפרויקט הזה".

"במהלך היום התלמידים יחד איתי, סידרו את החלות כאשר כל חלה נארזה בצירוף של כרטיס ברכה לתוך עטיפה. אין ספק שהילדים למדו את אחד השיעורים החשובים בחיים, כשבסופו של היום אחד התלמידים ניגש אלי ואמר "המורה את יודעת שגם סבא שלי ניצול שואה וכיף שאתם דואגים לאנשים כמו סבא שלי כי הם לפעמים לבד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות