צביקה ברוט (צילום: דוברות עיריית בת ים)
צביקה ברוט (צילום: דוברות עיריית בת ים)

ראש עיריית בת ים: "אעביר את תוספת הצפויה בשכרי למשפחות מעוטות יכולת"

דוגמה אישית: צביקה ברוט לא ממתין לתוכנית הקיצוצים במגזר הציבורי ומצהיר שיוותר על התוספת הצפויה לשכרם של ראשי הרשויות המקומיות

פורסם בתאריך: 29.11.20 12:33

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הודיע הבוקר (ראשון) כי בעקבות משבר הקורונה אינו מתכוון להעלות את שכרו במסגרת עדכון השכר השנתי הצפוי. מדובר בתוספת של כ-5,000 שקל, שהם כ-60 אלף שקל בשנה אותם יעביר ברוט לסיוע למשפחות שנקלעו למצוקה כלכלית בעקבות הקורונה. ברוט העביר את בקשתו לקיצוץ למנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי.

מדובר בתוספת שניתנת לראשי הרשויות המקומיות המחושבת על פי השכר הממוצע במשק. אומנם באחרונה הודיע משרד האוצר אל תוכנית קיצוצים במגזר הציבורי בעקבות משבר הקורונה, אולם טרם הוחלט האם יחול על ראשי הרשויות.

"אני מברך על החלטת ועדת הכספים שקבעה כי הקיצוץ הזה יחול כעת על כל הבכירים במגזר הציבורי, במטרה לשמש דוגמה אישית של מנהיגות ראויה לציבור בעת הזו", אמר ברוט והתייחס לכך שבעקבות מצבה הכלכלי של העיר עם כניסתו לתפקיד ויתר על הרכב הצמוד והוצאות הדלק: "הודעתי שאמשיך לוותר עד סוף הקדנציה על הרכב הצמוד והוצאות הדלק, כפי שעשיתי מאז שנבחרתי".



"אני מאמין שבחודשים הקרובים נתחיל לצאת מהקורונה. אני רואה תקווה באופק, גם לאלו שנמצאים כעת בחל״ת ומתקשים בימים אלה. ועד אז, נעבור את זה יחד: עם הרבה אחריות, שמירה על ההנחיות, שקיפות לציבור – וערבות הדדית", סיכם ברוט.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות