עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

בקרוב: מכרזים לתפקידי מנכ״ל החברה הכלכלית וגזבר עירייה

מנכ"ל החברה הכלכלית בת ים יעבור לאשקלון, שם ישמש כמנכ"ל העירייה

פורסם בתאריך: 26.11.20 19:45

מנכ"ל החברה הכלכלית עובר לאשקלון. עיריית בת ים תפרסם בקרוב מכרזים לתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית ולתפקיד גזבר העירייה. זאת, במקביל למכרזים לראש מינהל החינוך ומנהל אגף הרווחה.

מי שמשמש מנכ"ל החברה הכלכלית בבת ים, עידן דוד, קיבל בימים האחרונים הצעה לשמש כמנכ"ל עירית אשקלון. מדובר בשדרוג עבור דוד, בן 35 בלבד. וראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, אישר את בקשתו של דוד לעזוב. "אנחנו גאים שהמנהלים שלנו נחשבים למצטיינים בתחומם, ולמרות שהצטערתי עבורנו על כך שהוא עוזב אני בהחלט שמח עבורו על הקידום ובטוח שיצליח בתפקידו כפי שהיה בבת ים", מסר ברוט.

גם גזברית העיריה טירנה ססי ביקשה בימים האחרונים לעזוב את תפקידה. היא צפויה להישאר בעיריית בת ים, עד למציאת מחליף או מחליפה. ססי אשר שימשה בעבר כגזברית העיר קריית אונו נטלה חלק משמעותי בגיבוש חלקה השני של תוכנית ההבראה בעיר.



שני תפקידי מפתח נוספים שמחכים לאיוש הם ראש מינהל החינוך ומנהל אגף הרווחה. שני התפקידים הללו כבר נמצאים בעיצומו של מכרז לאחר שמנהלת אגף הרווחה דיתה ירדני יוצאת לגמלאות, ומנהל אגף החינוך אהרן קצב הודיע על פרישה כבר לפני מספר חודשים. בתוף כך, בעירייה החליטו להרחיב את אגף החינוך ולהפוך אותו למינהל חינוך, דבר אשר יאפשר לצוות המקצועי גמישות רבה יותר ומגוון סמכויות רחב יותר.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות