פרויקט בריזו של קבוצת שפונדר פדלון קרדיט viewpoint
פרויקט בריזו של קבוצת שפונדר פדלון קרדיט viewpoint

פרויקט בהשקעה של כ-190 מיליון שקל בפארק הים

שכונת פארק הים צפויה להפוך למתחם מבוקש בשל רצועת הקרקע הנרחבת האחרונה באזור המרכז על קו הים

פורסם בתאריך: 26.11.20 10:45

קבוצת "שפונדר פדלון" חתמה בימים האחרונים על עסקת קומבינציה, עסקה בה היזם רוכש קרקע מבעליה ומעניק לו בתמורה יחידות דיור, ביחס של 42 אחוז בשכונת פארק הים בבת ים.

פרויקט המגורים שיוקם על המגרש ששטחו שבעה דונמים במתחם 410 בשכונה, יכלול 23 קומות ו-83 יחידות דיור. בנוסף העסקה כוללת שירותי בנייה שתעניק הקבוצה שעוסקת בייזום וביצוע. כמו כן, במסגרת העסקה, רכשה "שפונדר פדלון" מחלק מבעלי הקרקע, יחידות דיור בהיקף של כ-11 מיליון שקל. הפרויקט יכלול דירות בנות 3, 4 ו-5  חדרים ודירות פרמיום.

במסגרת העסקה, אף רכשה "שפונדר פדלון" מאנשים פרטיים, זכויות להקמת שש יחידות נוספות בפרויקט שהקבוצה משווקת כיום בשכונת פארק הים. מדובר ביחידות דיור הנמצאות בבניין מקשר לפרויקט "BRIZZO" שהיא משווקת בימים אלה. בסך הכל בפרויקט יהיו כ-159 דירות בשני מגדלים בני 20 ו-23 קומות, בתכנון משרד האדריכלים "כנען שנהב".

נכון לרגע זה, נמכרו בפרויקט דירות בשווי של כ-65 מיליון שקל ועלות ההשקעה בפרויקט כולו היא כ-190 מיליון שקל. בעלי הקרקעות יוצגו בעסקה על ידי משרד עורכי הדין "שוב ושות'" וקבוצת "שפונדר פדלון" יוצגה על ידי משרד עורכי הדין "שרמן – לנדאו".

שכונת פארק הים צפויה להפוך למתחם מבוקש בשל רצועת הקרקע הנרחבת האחרונה באזור המרכז על קו הים המיועדת להקמת שכונה שלמה עם כ 5,000 יחידות דיור חדשות בשילוב של מסחר, שטחי פארק, נופש וספורט, מבני ציבור ותשתיות חינוך.

מקבוצת "שפונדר פדלון" נמסר כי בימים אלה היא משלימה את המטלות האחרונות לצורך קבלת היתר הבניה להקמת הבניין הראשון  שגם עליו כאמור נחתמה עסקת קומבינציה ובתוך זמן קצר תתחיל הבניה שלו כאשר האכלוס מתוכנן לסוף 2023.

"בעבר לא הציעה בת ים לתושביה חלופת מגורים חדשה ברמה גבוהה ותושבים רבים נדדו לערים סמוכות", אמר מנכ"ל משותף ובעלי קבוצת "שפונדר פדלון", עידו פדלון, "כעת, עם אישור התוכנית לבניית השכונה החדשה אשר תכלול כ-5,000 יחידות דיור, יש לתושבים חלופה אטרקטיבית וראויה לשוב לבת ים ולמשוך אליה תושבים שמחפשים איכות חיים ללא פשרות".

"תכנון השכונה החדשה הכוללת בניה לגובה, שטחים ירוקים נרחבים, שילוב של מלונאות, פנאי ומוסדות חינוך וספורט תשדרג את פני העיר בת ים ותכניס רוח חדשה של מודרניות המאפיינת את הפרויקטים הנבנים בה כיום, כמו גם הנגישות התחבורתית שיספק לשכונה הקו האדום של הרכבת הקלה ויקרב אותה לכל גוש דן. פוטנציאל השכונה מתבטא במחירי הדירות העומדים כעת בתחילת השיווק על כ-25 אלף שקל למ"ר. כאשר בתל אביב – יפו השכנה מחירי הדירות הנמצאים באותו המרחק מהים כפולים  ומגיעים למעל  50,000 שקל למ"ר", הוסיף פדלון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות