גבר בדיכאון
צילום: Redshinestudio / shutterstock.com

"אני נאלץ לגנוב אוכל כדי לתת לילדים"

תושב בת ים, גרוש ואב לשניים, ניסה לשים קץ לחייו בעקבות המצוקה הכלכלית הקשה שאליה נקלע

פורסם בתאריך: 16.11.20 17:09

"אני נאלץ להיות עבריין ולגנוב אוכל כדי להיות עם הילדים שלי", כך מספר ל"השקמה בת ים" תושב העיר, גרוש בן 41 ואב לשניים בגילאי 10-12.

האב התגרש מאשתו לפני 10 שנים, והוחלט שילדים יהיו במשמורת משותפת. "בשנים האחרונות נקלעתי למצוקה כלכלית", הוא מספר, "לאחר שפוטרתי מהעבודה אחרי יותר מ-11 שנים. מצאתי עבודה אחרת, אבל עם משכורת נמוכה יותר. אני מרוויח שכר של כ-5,000 שקל ומזה אני משלם משכנתה וחשבונות ואמור לגדל ילדים. יצא לי כבר כמה פעמים לגנוב אוכל עבור הילדים שלי מחוסר ברירה, כדי שיהיה לי מה לתת להם".

בעקבות המצב שאליו נקלע ניסה לשים קץ לחייו שלוש פעמים. "אני לא מכיר אנשים במצבי שהיו ממשיכים ככה", הוא אומר, "זה חוסר אונים מוחלט. אני בפיגורי תשלומים כל הזמן, והדירה כבר עמדה למכירה על ידי הבנק ולשמחתי לא נמכרה. אני באמת במצב של חוסר אונים ולא יודע מה יהיה מחר, בכל בוקר אני מתעורר למציאות עגומה ולעוד חשבונות שנערמים מבלי שיש לי בגלל יכולת לעשות עם זה משהו".



בין החובות שצבר גם חוב לחברת החשמל בסכום של 4,800 שקל. "אין לי מאיפה לשלם ואני בחרדה קיומית", הוא אומר, "אני בסך הכל רוצה להיות אבא טוב לילדים שלי ולתת להם חיים טובים יותר. זה משהו שלצערי אני לא יכול לעשות".

המעוניינים לתרום מוזמנים לפנות לרב מאיר אבוטבול בטלפון ⁦ 052-552-0770⁩



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות