קניון בת ים
קניון בת ים

אחרי פתיחת חנויות הרחוב: בקניון בת ים מחכים לבג"ץ ולהחלטת הממשלה

קבוצת ביג שבבעלותה קניון בת ים, הגישה עתירה לבג"ץ, בטענה לאפלייה. גורם המעורה בפרטים: "חלק מהעסקים יוכלו להציל את הרבעון אם תוחזר הפעילות"

פורסם בתאריך: 16.11.20 15:14

קבינט הקורונה שהתכנס אתמול (ראשון), סיים את הדיון ללא הכרעה באשר להידוק ההגבלות או הוספת הקלות ופתיחת העסקים בתוך הקניונים שממשיכים לספוג הפסדים.

הקניונים והמרכזים המסחריים סגורים כבר קרוב לחודשיים. בשבוע שעבר התירה הממשלה את פתיחתן המחודשת של חנויות הרחוב, בכפוף למגבלה של התכנסות ארבעה לקוחות בחנות בו זמנית. דבר שהחריף עוד יותר את תסכולם וזעמם של הסוחרים בקניונים.



קבוצת ביג שבבעלותה קניון בת ים, הגישה עתירה לבג"ץ בטענה כי נעשתה אכיפה בררנית בכל הקשר לאיסור פתיחת מרכזי הקניות הפתוחים שהיא מפעילה ברחבי הארץ. לטענת הקבוצה, אין כל הבדל בין פתיחה של חנות רחוב לחנות הפועלת בתוך אחד מהמרכזים הפתוחים שבבעלותה.

בינתיים קניון בת ים עדיין מושבת מפעילות, פרט למספר עסקים חיוניים כמו בית מרקחת, סניף רשת מזון ומאפייה. הנהלת הקניון מצידה מנסה להתחשב בהם ולא גבתה דמי שכירות מאז החל הסגר. מצב דומה קיים בעוד קניונים ברחבי הארץ. חברות הנדל"ן שמחזיקות בבעלות על הקניונים סופגות חלק מההפסדים הנרשמים בחודשיים האחרונים.

לאנשים הפועלים בתחום ברור כי מצב כזה לא יוכל להמשך לאורך זמן. גורם המעורה בפרטים מוסר כי לדעתו לא נצפה בגל סגירות בקרוב, אולם ייתכן כי בתחילת השנה הבאה יהיו חנויות בתוך קניון בת ים שייאלצו להיסגר. "ברגע שאותן חנויות יוכלו לשוב לפעול, רבעון שלם של פעילות יוכל לכסות חלק ניכר מהחובות שלהן. אולם ייתכן כי מצב זה לא יוכל להציל את כל החנויות", אומר ל"השקמה בת ים" אותו הגורם.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות