נערה מחזיקה טלפון סלולרי סמרטפון
אילוסטרציה: שאטרסטוק

מערכת זימון תורים חדשה לקבלת שירות טלפוני בנושא ארנונה

בחודשים האחרונים פותחה מערכת זימון התורים החדשה. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 11.11.20 14:16

בימים אלה, משיקה עיריית בת ים שירות חדש לזימון תורים טלפונים מכל מקום ובכל שעה דרך הנייד או המחשב. השירות נמצא כרגע בתקופת הרצה וזמין עבור קבלת שירות מאגף הכנסות בכל נושא הקשור לארנונה. בהמשך מתכוונים בעירייה להרחיב את השירות ליחידות נוספות.

בחודשים האחרונים, פותחה מערכת זימון התורים החדשה ובוצעה סדרה של בדיקות. החל מהשבוע, ניתן להיכנס לאתר או לאפליקציית "My Visit" וכך לקבוע תור לפגישה טלפונית עם נציג הארנונה.



בפגישה הטלפונית ניתן לקבל את אותו שירות בדיוק כמו בתור הפרונטלי. ניתן לקבל מידע, לבצע פעולות, למלא טופס מקוון, לשתף קבצים, לשלם בכרטיס אשראי ועוד.

מהלך זה הוא צעד נוסף במסגרת מדיניות ראש העירייה, צביקה ברוט ומנכ"לית העירייה, יודפת אפק ארזי לשיפור השירות לתוושב. לאחרונה גם השיק אגף הכנסות בחטיבת הכספים, שירות באתר האינטרנט העירוני לטפסים דיגיטלים.

על מנת לקבוע תור לפגישה טלפונית, יש להיכנס לאתר או לאפליקציית "My Visit", שם בוחרים את עיריית בת ים. לאחר מכן יש להזדהות באמצעות פרטי ההזדהות במערכת, לבחור באגף המבוקש ובתוכו את השירות שבו מעוניינים. בוחרים את התאריך ואת השעה הפנויים, לוחצים על "קבע פגישה" וממתינים לאישור.

מיד לאחר מכן, מתקבלת הודעת אסמס בטלפון הנייד המאשר את קביעת הפגישה ואת המועד בפגישה טלפונית. כחצי שעה לפני הפגישה, תתקבל תזכורת בהודעת אסמס וכאשר הנציג יתפנה, הוא ייתקשר למספר הנייד.

ראש העירייה, צביקה ברוט, מסר: "שיפור השירות שהעירייה מעניקה לתושבי העיר הינו אחד מהיעדים המרכזים שהצבנו לעצמנו. חשוב לנו להיות זמינים וקשובים בכל עת. האתר העירוני והמידע בו, הנו זרוע משמעותית בשיפור תהליכי השירות לתושבים. אנו מאמינים כי קשב ושירות מצוין, בשילוב עם טכנולוגיה הם המפתח לקידום השירות העירוני".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות