מצלמות האבטחה קלטו: אלמוני מניח חפץ מתחת לרכבו של ממלא מקום ראש העירייה

זו אינה הפעם הראשונה שאיומים מופנים כלפי ממלא מקום ראש העירייה, אלי יריב

פורסם בתאריך: 8.11.20 10:10

אירוע חריג: אלמוני הניח חפץ שעורר את חשדם של עובדי עירייה מתחת לרכבו של מלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב. תלונה הוגשה במשטרה.

ל"השקמה בת ים" נודע כי ביום חמישי, בשעות הצהריים, קלטו מצלמות האבטחה גבר שניגש אל רכבו של יריב, שעמד במתחם החניה הצמוד לבניין עיריית בת ים, הניח בקבוק עם נוזל בקדמת הרכב ולאחר מספר שניות נעלם מהמקום. עובדי לשכת ראש העירייה שהבחינו במתרחש עדכנו את יריב, ולמקום הוזמנה משטרה.



אירוע זה מצטרף למספר אירועים אחרים שהתרחשו בשנה האחרונה, בהם איומים על חייו של יריב. כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים", לפני כשנה נשלח איום ליריב באמצעות הודעת וואטסאפ. השולח ציין כי למרות שהוא יושב בכלא "החברים והכסף הזה שומר עליו". בנוסף, שולח ההודעה התחזה כשהציג בתמונת הפרופיל את תמונתו של יצחק אברג'יל, אחד מראשי הפשע המאורגן בישראל.

גורמים בכירים בעירייה מעריכים כי ההתנכלויות ליריב ולבכירי העירייה הן תוצאה של מדיניות קשה שמפעילה הנהלת העיר בשנתיים האחרונות נגד עבריינים ופעולות בלתי חוקיות.

אלי יריב מסר בתגובה: "לשמחתי האירוע הסתיים בלא כלום. הדבר החשוב הוא שנמשיך לפעול, לקדם ולהגן על האינטרס הציבורי. תודה לעובדת העירייה שהייתה עירנית, והבחינה באירוע החשוד במצלמות האבטחה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מערב הפרוע מה קורה תתביישו לכם חיי אדם אינם הפקר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות