היערכות בבת ים לקראת מזג האוויר הסוער: תושבים מתבקשים לא להגיע לקו החוף

במסגרת ההיערכות מתבצע ניקוי של כל פתחי הניקוז והקולטנים

פורסם בתאריך: 4.11.20 17:15

עיריית בת ים החלה בהיערכות למניעת מפגעים סביבתיים והצפות, בעקבות מזג האוויר הסוער שצפוי להימשך ביומיים הקרובים, על רקע ההצפות במספר ערים ברחבי הארץ.

במסגרת ההיערכות מתבצע ניקוי של כל פתחי הניקוז והקולטנים על מנת לאפשר זרימה ישירה של מי גשמים למניעת הצפות, תוך שימת דגש על רחובות הממוקמים במפלסים נמוכים המועדים להצפה. כמו כן, בוצעו עבודות במתחמים שסבלו בשנים האחרונות מהצפות ובעיות שונות בעקבות הגשמים.



כמו כן, התבקשו התושבים לנקות את המרזבים וגגות ולדאוג להסדרת הניקוז, חיזוק אנטנות והסרת אנטנות שאינן בשימוש, חיזוק דודי שמש, לוחות גג ואלמנטים רופפים אשר עלולים להתנתק כתוצאה ממשבי רוח עזים ולהסב נזקים, ובהם אדניות ועציצים שאינם מקובעים.

מעיריית בת ים נמסר: "אנו מזמינים את התושבים לפנות למוקד 107 על מנת לדווח על כל מפגע או סכנה אפשרית וכך נוכל לתת מענה מיטבי ומהיר וקוראים לתושבים לא להגיע לקו החוף עקב רוחות עזות וגלים גבוהים".

עוד נמסר כי עקב התראת השירות המטרולוגי לסכנת הצפות, התושבים מתבקשים להימנע משהייה במפלסים ומעליות מתחת למפלס הקרקע, ולחזק דודי שמש וחפצים אחרים שיכולים ליפול ולעוף כתוצאה מהרוחות החזקות.



תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות