שני אנשים יושבים על ספסל

התושבים מפחדים לצאת למרכז המסחרי ליד הבית

אלכוהול, הערות מיניות, ונדליזם ולכלוך: עם זה מתמודדים תושבי רחוב הנביאים

פורסם בתאריך: 2.11.20 11:02

"אנחנו פותחים את היום עם שיכורים שנמצאים לנו בסביבת המגורים. הם מאיימים, מפחידים את כל מי שעובר פה, עושים ונדליזם ונראה שלאיש זה לא מפריע", כך אומר תושב רחוב הנביאים המתגורר בסמוך למרכז המסחרי ברחוב הנביאים. הוא ותושבים נוספים טוענים שבמות העץ שהציבה העירייה במרכז המסחרי הפכה אותו למקום מפגש לצורך שתיית אלכוהול וצריכת סמים.



לטענת תושבים ברחבת המרכז המסחרי מתאספים מדי יום שיכורים שמגיעים מרחבי העיר, ונמצאים במקום במהלך כל היום. "הם מטילים אימה, עושים את הצרכים שלהם, שוברים בקבוקי בירה רבים אחד עם השני ומפחידים את כל מי שעובר פה, פנינו אין ספור פעמים למשטרה ולפיקוח העירוני ונראה שגם הם התייאשו ולא עושים כלום", אומר אחד התושבים.

תושב נוסף אומר כי "עכשיו שהילדים חזורים לבית הספר, יש פה ליד המרכז המסחרי את בית הספר בן גוריון. אם בעבר היו פה שניים או שלושה קבועים עכשיו יש פה הרבה יותר. מאז שהעירייה הקימה מעין ספסלים. מבחינתנו שיוסרו הבמות האלה. הם קונים אלכוהול בחנויות מסביב ויושבים במרכז במהלך על היום והלילה, אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר ולא מעיזים להעיר להם מחשש שהם יתנהגו באלימות כלפינו וככה זה לא צורת חיים".

אחת השכנות אומרת כי "הבת שלי עברה פה באחת הפעמים והם זרקו לעברה הערות מיניות. היא חששה לצאת מהבית, ונאלצנו ללכת איתה בכל פעם למטה, זה לא הגיוני שככה אנחנו צריכים לחיות".

מעיריית בת ים נמסר: "עיריית בת ים ומשטרת מרחב איילון הקימו יחידה עירונית משותפת, לאיתור, טיפול ושיכון דרי רחוב, שתסייע במאמץ המוגבר שמשקיעה העיר לטיפול בסוגיה. במקום תוגברו סיורי הפיקוח והשיטור העירוני. בכל מקרה של הפרעה לסדר הציבורי אנו קוראים לתושבים לדווח בזמן אמת למוקד העירוני בטל' 107 ולמקום ישלחו פקחים או שיטור עירוני".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. בני

    בת ים חוזרת אחורה זה מתחיל כניסות לעיר רוטשילד שוק עזה טיילת בת ים מקום מפגש ענק לבני מיעוטים פחד להסתובב בלילה הם באים החמולות לחפש טרף קל העיר לא נקיה הגנים מסריחים הפשע חוגג שוב בחזרה לשנות השבעים והשמונים מחירי המים זינקו פשוט חבל

  2. אזרח מודאג

    בת ים . ראש העיר היקר . תראה מה קורה בעירך בת ים היום עם רמות הפשע הגבהות בישראל . יריות ברחובות התעללות בכלבים מיקרי אונס שיכורים ברחובות נערים שורפים גנים ציבוריים לאן הגענו ? חייבים לעצור את זה ועכשיו זו הבעיה הבוערת של העיר הזו יותר מכל דבר אחר.

  3. שי

    עבריינים.
    ועוד עבריינים.
    מתי כבר העירייה תשים מצלמות בכל העיר, מצידי שיצלמו אותי בכל מצב, העיקר לחיות בביטחון ולדעת שאם חלילה קורה משהו יגיבו מהר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות