ילדים לומדים
ילדים לומדים

המעבדה הסלולארית החברתית: בני נוער מעניקים שירות תיקונים לנזקקים

בפעם השנייה יוצא לדרך הקורס שמכשיר את בני הנוער לשירות תיקונים למחשבים ולסמארטפונים

פורסם בתאריך: 4.11.20 11:40

מחר (חמישי) יצא לדרך בפעם השנייה קורס של "מגה בית", שנועד להציע שירות של תיקונים למחשבים וסמארטפונים לאוכלוסיות מוחלשות, בהם קשישים ונזקקים.

הטכנאים שמפעילים את המעבדה הם בני נוער שעוברים הכשרה ללא תשלום ומציעים את השירות בחינם לכל דורש. "בשנה שעברה נרשמו לקורס 340 נערים, מהם הוכשרו כ-140 נערים בכיתות ט'-י"ב", אומר איציק ארמן, מתנדב זו השנה השנייה ב"מגה בית".



"המעבדה ממוקמת בשכונת עמידר בעיר וממומנת בשיתוף AssafMedia ועיריית בת ים וכשהמטרה העיקרית שלה היא לטפח את הדור הבא של ההיי-טק ולסייע לנזקקים. אני יכול לומר שרוב בוגרי הקורס שובצו ליחידות מובחרות בצבא וכל אדם, גם בלי רקע טכנאי, יכול להשתתף בקורס", מוסיף ארמן.

לדבריו, עד כה טופלו במסגרת הזו יותר מ-1,000 תושבים שנזקקו לשירות תיקונים. "אנשים מגיעים אלינו מפה לאוזן ולשמחתי אנחנו עוזרים במה שניתן, תיקוני סלולר עולים כמה מאות שקלים במקרה הטוב והסיפוק של לעזור לחלש הוא אדיר", אומר ארמן.

הקורס הוא בחינם ומתקיים בזום בשל ההנחיות של משרד הבריאות. הוא יתקיים ביום חמישי הקרוב, בין השעות 17:00-20:30, ויכלול כ-28 מפגשים ויתפרש על פני חודשיים. להרשמה לחצו כאן.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות