ברז מים

מה עומד מאחורי פיצוצי הצנרת וניתוקי המים למשך שעות בבת ים?

דווקא עכשיו, כאשר תושבים רבים נמצאים בבתים בעקבות הקורונה, הם נאלצים להתמודד עם הפסקות מים ארוכות

פורסם בתאריך: 28.10.20 11:27

"כמעט מדי שבוע יש לנו תקלה בצינורות המים, כשצינור מים מתפוצץ ואנחנו נאלצים להישאר שעות שלמות בלי מים בבית, וזה קשה, בעיקר עכשיו כשאנשים רבים  והעיריה? מבטיחה שזה בטיפול כל הזמן בלי שום טיפול ממשי" כך אומר ל"השקמה בת ים" תושב רחוב אנה פרנק בעיר, שעובד בימים אלה מביתו ונאלץ להתמודד עם ניתוקי מים לעיתים תכופות.

מתברר כי תושבים רבים נאלצים להתמודד עם ניתוקי מים בעקבות פיצוצים בצנרת.



"אני בבית עם ילדים קטנים ומדי שבוע יש לפחות יום אחד שבו קורה פיצוץ בצינורות המים וככה עוברות שעות שלמות בלי פתרון", הוא מוסיף, "ואנחנו נמצאים שעות בבית בלי מים.  אנחנו נאלצים להוציא כסף על בקבוקי מים ולשנות את סדר היום עד שהבעיה נפתרת. הבעיה הזאת קשה יותר עכשיו, כשהאנשים נמצאים בבית בגלל הקורונה".

מתאגיד מי בת ים נמסר כי התאגיד החליף בחמש שנים האחרונות עשרות ק"מ של צנרת מים אסבסט ופלדה ישנה שהונחו לפני כ-40 שנה. עוד נמסר כי בתוכנית העבודה הרב שנתית של תאגיד המים יוחלפו במהלך השנים הבאות תשתיות נוספות.

עוד נמסר כי "שרשרת פיצוצי המים שאירעו בשבועות האחרונים (למעט האחרון שנבע מצנרת ישנה) נבעו כתוצאה ישירה מעבודות קבלן. התקיימה פגישה והקבלן נקרא לברור. תאגיד מי בת ים עושה ככל יכולתו למנוע הישנות אירועים מהסוג הזה, ומטפל במהירות להחזרת המים לתושבים ולשמירה על הרציפות תפקודית".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות