"הוא שמר על עצמו ולא ידע איך נדבק": בן 50 מבת ים מת מקורונה

אחרי שלושה שבועות במצב קשה בבית החולים, נפטר יצחק שפרן שהבטיח לבת זוגו להינשא לאחר שיחלים

פורסם בתאריך: 21.10.20 14:35

השבוע נפטר יצחק שפרן תושב העיר שחלה בנגיף הקורונה. שפרן, בן 50 במותו, אושפז בבית החולים איכילוב בשלושת השבועות האחרונים לאחר שנדבק בקורונה וחלה החמרה במצבו.

"שפרן, שהיה רווק, אמור היה להתחתן. הוא הבטיח לבת זוגו שהם ינשאו כשהוא ייצא מבית החולים, אבל הוא לא הספיק לממש את הבטחתו", מספר חברו הקרוב קובי שטרית. "יצחק היה חולה סכרת והוא שמר על עצמו מאוד לאורך כל התקופה. גם הוא לא ידע לומר איך הוא נדבק בנגיף. אחרי שמצבו החמיר הוא פונה לבית החולים. הוא כבר התקשה לנשום בכוחות עצמו וביקש מצוות הרופאים להנשים אותו ולהרדים אותו כדי שלא יסבול וככה למעשה הוא סיים את חייו".

"אנחנו מכירים חצי חיים. היינו חברים טובים והבשורה הזו הייתה מכה קשה עבורי. אנחנו כולנו נוטים לקחת את הנגיף הזה בצחוק, זה רחוק מהאמת, זו מגיפה שמכלה חיים ואנחנו חייבים להישמר ולהיזהר".

שפרן, היה תלמיד בכולל בבת ים. הלווייתו נערכה אתמול (שלישי) בנוכחות מצומצמת של בני משפחתו שליוו אותו בדרכו האחרונה.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חובה מסיכות גם בבית !!!כשבאים לבקר...

    חובה בחדשות להראות לאנשים שאננים שצעירים גם מתים ,בסופ"ש כולם נפגשו עם משפחות שלהם ללא מסיכות לרוב מטיילים לרוב ללא מסיכות וכאילו חושבים שנגמר הקורונה ילדיהם הבוגרים ללא מסיכות זקנים מתערבבים עם ילדים ,חיים בסרט שלהם זה לא יקרה בני 50 וגם 60חטפו קורונה ומתו אז רק שתדעו ובאיטליה גם אנשים בריאים ללא מחלוץ רקע מתו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות