חבר המועצה לשעבר שקיבל את המטוס מאיחוד האמירויות: "אירוע היסטורי"

"יהיה פה מזרח תיכון חדש, אולי לא לדור שלנו אבל לדור הבא", אומר יצחק קשי

פורסם בתאריך: 19.10.20 13:47

לאירוע ההיסטורי של נחיתת מטוס מאיחוד האמירויות בישראל היה שותף גם יצחק קשי מבת ים, שעובד כראש צוות במחלקת שינוע של רשות שדות התעופה כבר 15 שנים. קשי, שימש בעבר במשך חמש שנים כחבר מועצת העיר, מחזיק תיק איכות הסיבה ויו"ר ועדת החינוך העירונית. היום הוא מוכר כפעיל חברתי בעיר וכנציג השכונות חביבה רייך, ששת הימים ושרת.

"זה באמת אירוע היסטורי ואם נמשיך ככה הדור הבא שלנו כבר יזכה לראות מזרח תיכון חדש", הוא אומר בשיחה עם "השקמה בת ים".

הבוקר (שני) נחת בישראל מטוס ראשון מאבו דאבי, שהטיס חזרה 70 אנשי עסקים ישראלים. "עשינו להם קבלת פנים מרשימה, עם שתי כבאיות שעמדו מסביב למטוס והתיזו מים, ובנוכחות של שמואל אמסלם, מנהל חטיבת השירות לנוסע ויו"ר מועצת המנהלים של ממן נחמה רונן", אומר קשי, "חשוב לציין כי בתקופת הקורונה אנחנו עבדנו וקיבלנו מטענים מאבו דאבי עם תרופות לשטח הפלשתינאי, אבל המטוסים שנחתו פה היו בלי דגלים או סימנים מזהים. היום זה למעשה הפעם הראשונה שבה מטוס עם דגל שלהם נוחת והייתה בנמל תעופה תכונה רבה".

"דברים כאלה הם מאוד מרגשים, אל תשכח שמדובר במטוס של מדינה שלא הייתה איתנו בקשרים בכלל  נוחת בארץ. אפילו עובדים שלא נמצאים היום במשמרת הגיעו לראות את זה", הוא מוסיף, "מבחינת תעסוקה זה נותן לנו יותר עבודה, אנחנו נחשבים מדינה אדומה  וטוב שלפחות השמיים פתוחים ונותנים כניסה ויציאה של סחורות ונוסעים. אני בהחלט צופה פה למזרח תיכון חדש אולי לא לדור שלנו אבל לדור הבא".

בכל שנותייך בנמל התעופה, בטח היו אירועים שזכורים לך.

"יש לא מעט רגעים היסטוריים שהייתי שותף להם לשמחתי. הנחיתה של המון חברות חדשות פה כשהתחילה המדיניות של השמיים הפתוחים הייתה מאוד מרגשת וגם המטוס הפרטי של שף מבחריין שהגיע הנה לפני סוכות לקחת את עומר אדם להופעה שם. אני רק מקווה להמשיך ולהיות חלק מכל האירועים האלה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות