חודש אחרי שפתחו חברת קייטרינג ישראל נכנסה לסגר: "אנחנו רוצים לחזור לעבוד"

שאולי דרעי ורן גיראת, שני חברים בני 27 מבת ים, הגשימו חלום ופתחו חברה שמתמחה בהפקת ארועי ערב קולינריים, אבל אז באה הקורונה

פורסם בתאריך: 16.10.20 10:35

לפני שמונה חודשים, רגע לפני שהקורונה התפרצה בישראל, החליטו שאולי דרעי ורן גיראת לפתוח את  "פוד קרנבל", חברה שמתמחה בהפקת אירועי ערב קולינריים. שני החברים, בני 27 מבת ים, היו בטוחים בעסק החדש שלהם, אלא שגם הם, כמו רבים, לא צפו את המשבר שטלטל את העולם. "מי ידע שהקורונה תפרוץ חודש אחרי שיצאנו לדרך? לשנינו יש ניסיון במסעדנות, למדנו בתדמור ובאנו עם המון תשוקה לתחום ואז הכול התהפך עלינו", אומר שאולי.

150 אלף שקל השקיעו השניים במיזם העסקי. ההתחלה הייתה מבטיחה. "החלטנו להקים את העסק אחרי שחברה משותפת סיפרה לנו שהיא מיואשת מחברות הקייטרינג שהפכו ליקרות ואמרה שהיא לא סומכת על אף אחד. לשנינו יש ניסיון של שנים בתחום והחלטנו שאנחנו מרימים את הכפפה ועושים לה את הקייטרינג לאירוע. תמונות עלו לרשת ואחותי הקטנה פתחה לנו חשבון אינסטגרם, התגובות שקיבלנו היו מטורפות", אומר שאולי.

שבוע אחרי השניים כבר הפיקו אירוע מוצלח לחברת קסטרו. "יצאנו לדרך עם המון פידבקים. היומן היה מלא בפעילות קדימה ופתאום, הכול נעצר", מספר שאולי, "ביטולים על ביטולים, דחיות ועתיד לא ברור, לא באמת מכינים אותך למצב כזה ואתה לא יודע מה לעשות אבל החלטנו שאנחנו לא בוכים בגלל המצב אלא מנסים להפיק ממנו את המירב".

"זה מטלטל אותך. אתה יושב בבית בחוסר מעשה, מחפש מה לעשות עכשיו ואיך מתקדמים, השקענו הרים של כסף, נכנסנו לחובות ואנחנו פשוט מחכים עכשיו שייתנו לנו לחזור ולשמח אנשים עם האוכל שלנו. אף אחד לא יודע מה אמור להיות ובאיזה תנאים יחזרו לעבוד ובינתיים כולם מסביב קורסים", אומר גיראת.

ועכשיו אתם חלק מהסטטיסטיקה העצובה.

"לחלוטין, אם היית שואל את שנינו בתחילת הדרך אם זה יקרה, היינו צוחקים לך בפנים. הפידבקים היו מעולים, היומן התמלא במהירות והיינו בטוחים שזה הדבר הכי טוב שקרה לנו, אנחנו בתחילת הדרך, בשנות ה-20 שלנו ומתמודדים עם הפסדים עצומים שמי יודע איך זה יסתיים. אנחנו רק מקווים שנוכל לחזור לעבוד. אנחנו לא רוצים נדבות או תרומות אלא פשוט לחזור לעבוד עם אנשים לשמח אותם ולעשות להם טוב בבטן".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות