צביקה ברוט (צילום: דוברות עיריית בת ים)
צביקה ברוט (צילום: דוברות עיריית בת ים)

לא מחכים לקבינט הקורונה: בעלי עסקים בבת ים שיחזרו לפעילות – לא יקבלו קנסות

ראש עיריית בת ים הודיע הורה לשיטור ופיקוח העירוני שלא להטיל קנסות על בעלי עסקים שיחזרו לפעילות

פורסם בתאריך: 13.10.20 19:25

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, לא מתכוון להמתין להחלטות קבינט הקורונה: יאפשר לעסקים קטנים בעיר לחזר לפעילות. היום (שלישי) הורה ברוט לשיטור ולפיקוח העירוני שלא להטיל קנסות על בעלי עסקים קטנים שפותחים את העסק, זאת במידה שאין התקהלויות בבית העסק ולהתמקד במסגרת האכיפה במקומות הומים. ההנחיה תקפה החל ממחר (רביעי), אולם קיים חשש כי המשטרה תאכוף ותטיל קנס. זאת, למרות שהאכיפה ברובה היא בסמכות העירייה.

בנוסף, ל"השקמה בת ים" נודע כי מחר צפוי ברוט לכנס דיון הערכת מצב שבו תתגבש תוכנית לפתיחת העסקים בבת ים בעוד כשבוע, זאת במידה שקבינט הקורונה לא יאשר מתווה לפתיחת עסקים. המטרה היא לקהל על בעלי העסקים שמתמודדים עם המשבר הכלכלי הקשה ועם ההפסדים הכספיים הכבדים.

יצויין כי הסגר יימשך עד ה-18 באוקטובר, יום ראשון ועד אז רק עסקים חיוניים למכירת מזון, בתי מרקחת ומעבדות שירות רשאיות להיפתח. אולם בבת ים יוכלו כל בעלי העסקים לחזור לפעילות ולא יקבלו קנס. הפיקוח על העסקים נמצא בתחום האחריות של השיטור והפיקוח העירוני.



על אף ההקלות המסתמנות, בעירייה מדגישים כי יימשך המאבק בהורדת התחלואה, וכי הכוונה היא לגבש תוכנית ולפעול על פי המדיניות שיושמה בעיר בגל הראשון: הקפדה על הנחיות הקורונה לצד שגרה בשוק העבודה עד כמה שניתן.

כמו כן, יבחנו בעירייה אפשרות למתן פתרונות לגיל הרך, במידה שהממשלה לא תאפשר פתיחה סדירה של גני הילדים בתוך שבועיים.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות