חיים בחושך מוחלט: כך נראה רחוב בבת ים I צפו בתיעוד:

לא, זאת לא טעות בבחירת התמונה: כך צולם השבוע רחוב בבת ים

פורסם בתאריך: 13.10.20 16:44

"אין לנו איכות חיים, מדי לילה יורד החושך על הרחוב ועוטף את כולנו ומדי יום כשאנחנו פותחים חלון הנוף שנשקף הוא  עשבים וערימות של אשפה", כך אומר ל"השקמה בת ים" תושב רחוב אילת בבת ים.



"החל מהשעה שבע בערב אנחנו חיים בחושך מוחלט ברחוב, אין נפש חיה על המדרכה כי אנשים פשוט חוששים לצאת וליפול או להיקלע למשהו נוראי אחר, ניסינו עשרות פעמים לפנות למוקד העירוני אבל אין עם מי לדבר והרחוב חשוך כבר כמה חודשים", אומר תושב הרחוב.

"ואם זה לא מספיק מאחורי הבניינים יש פסולת שנזרקת שם מדי יום, עשבים שוטים וצמחייה פראית. אין לנו איכות חיים", אומר תושב אחר.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "התושב פנה לעירייה שבוע שעבר בנוגע לתאורה ברחוב ולא לפני חודשים. מדובר בתקלה זמנית שמקורותיה נבדקים על ידי מחלקת חשמל מיד עם קבלת הדיווח. בנוגע ליתר הטענות הרחוב מנוקה מידי יום בגלל אופי השכונה, ונשטף על ידי מכונה פעמיים בשבוע. בנוסף, לא התקבלה כל פנייה מתושבי הרחוב, ואנו מזמינים את התושבים לפנות אלינו באופן מסודר לקיום סיור משותף למציאת פתרון לשביעות רצונם".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    "הטיפול" של עירית בת ים הוא חובבני, לא רציני ולא מקצועי. עאחק מחלקת חשמל, יותר תלויים בקבלן שלא סופר את העיריה. אם תחקרו תגלו שרוב ההודעות למוקד הן הודעות חוזרות מכוון שלא מטפלים. עיריה חלשה!! אנשים לא באים לעבוד!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות