לימודים דיגיטל
צילום אילוסטרציה

בסימן הקורונה: 22 ספרי ילדים על המסך שלכם

תוכנית לעידוד קריאה אצל ילדים המותאמת ללמידה מרחוק וכוללת אפליקציה מיוחדת להורים

פורסם בתאריך: 11.10.20 18:29

מערכת החינוך מתמודדת בתקופת הקורונה עם שלל אתגרים ונדרשת לבצע התאמות רבות ללמידה מרחוק בשל מגבלות הקורונה. כך גם הותאמה התוכנית הייחודית של מערכת החינוך בבת ים, "בת ים בסימן קריאה" שנועדה לקדם את הישגי התלמידים בשפה העברית. העירייה בנתה תוכנית לעידוד קריאה הנקראת "א' ב' של ספרים" שפותחה עבור תלמידי כיתות א' בהתאמה לתקופה.



התוכנית לעידוד קריאה והשפה העברית של מערכת החינוך בבת ים, "בת ים בסימן קריאה", מיועדת לילדים מגיל שלוש ובכיתות הנמוכות. במסגרת התוכנית נערכות פעילויות ותחרויות שונות בין הגנים ובבתי הספר לפי קבוצת הגיל של הילדים על מנת לגרום להם לקרוא יותר. השנה, בשל המגבלות, נבנתה תוכנית מיוחדת שנקראת "א' ב' של ספרים".

התוכנית החדשה כוללת 22 ספרי ילדים המסודרים על פי הא'-ב'. לכל ספר מצורף קישור לסרטון בו התלמיד יכול להאזין לספר, לקבל הצעות לעבודות יצירה בעקבות הסיפור ודפי עבודה מותאמים. בכדי להנגיש את התכנית יצרו בעבור ההורים אפליקצייה אותה ניתן להוריד לסמארטפונים.

מובילת הפרוייקט, אורלי רהב מזמינה את ההורים לקחת חלק בתוכנית: "אני מזמינה את ההורים לקרוא או להקשיב יחד עם הילדים לסיפורים, לשוחח איתם עליהם וליצור יחד בעקבותיהם. תודה לחני ברוך, מדריכת השפה ממשרד החינוך על הליווי הפדגוגי של המיזם".

להורדת האפליקציה לחצו כאן.

 

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט: "בת ים בסימן קריאה הוא פרויקט חשוב מאין כמותו, וזאת משום שניתנת ההזדמנות לתלמידים מכל שכבות הגיל בעיר לקיים פעילויות שונות ומגוונות אשר נועדו להגביר את המודעות לחשיבות של קריאה, יצירתיות ופתיחות מחשבתית. באמצעות מערכת החינוך המצוינת של העיר אשר מקדמת תוכניות מסוג אלו, נגדל כאן את דור העתיד אשר ישנה את פניה של העיר ושל מדינת ישראל, תוך שימת דגש על ערכים של מצוינות, נתינה ותרומה לקהילה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות