עימות בבת ים בין המפגינים תומכי נתניהו לבין מתנגדיו I צפו:

"הם ירקו, הם איימו עלינו והם נהגו באלימות", אומרת חברת המועצה קטי פיאסצקי שמתייצבת כבר שבועות בהפגנות המחאה

פורסם בתאריך: 8.10.20 21:32

הערב (חמישי) נערכו הפגנות המחאה ברחבי הארץ נגד הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו. גם בבת ים התקיימה הפגנת מחאה כשהפעם הגיעו גם תומכיו של נתניהו שהפגינו מצדו השני של הכביש והתעמתו עם אנשי המחאה.

ההפגנה, שהתקיימה בגשר יוספטל, התלהטה החל עימות בין המפגינים משני הצדדים.

 

אחת ממפגינות המחאה נגד הממשלה ונתניהו היא חברת מועצת העיר קטי פיאסצקי שתיעדה את העימות. לאחר ההפגנה כתבה בדף הפייסבוק שלה: "כבר שבועות שבמסגרת המחאה נגד השלטון המושחת מגיעים מפגינים לגשר יוספטל. הרבה פעמים 'זכינו' לקללות ול'איחולים' חמים. הערב התארגנה הפגנת נגד בצד השני של הכביש. הכל היה בסדר עד שהחברים החליטו לעבור לצד שלנו, לחתור לעימות ולייצר פרובוקציה".

"הם דיברו לאנשים מבוגרים (ביניהם ההורים שלי) בצורה מזעזעת, הם ירקו, הם התקרבו למרות שביקשנו לתפוס מאתנו מרחק כפי שהחוק דורש, הם איימו עלינו והם נהגו באלימות", המשיכה פיאסצקי.

בשיחה עם "השקמה בת ים" אמרה פיאסצקי: "קשה להגיד שאני מופתעת מהמתקפה האלימה נגד המפגינים. האירוע היום הוא חלק ממגמה מסוכנת שבה מותקפים מפגינים ברחבי הארץ. המגמה הזאת היא תוצאה של הסתה מתמשכת נגד חלק מתושבי מדינת ישראל. אין לי שום בעיה שהייתה הפגנת נגד, אנחנו חיים במדינה דמוקרטית וזכות ההפגנה היא זכות קדושה".

לטענת פיאסצקי בין היתר נאמר למפגינים נגד הממשלה ש"חבל שהיטלר לא סיים את העבודה". פיאסצקי מספרת: "הייתה אתנו ניצולת שואה. הייתה שם ילדה קטנה. גם את ההורים שלי תקפו במילים קשות. אבל אנחנו לא נרתע ונמשיך להפגין. אני קוראת לציבור לצאת להפגין, לא משנה מאיזה צד, ולשמור על כבוד וסובלנות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. א. ש.

    איפה המשטרה? למה לא עוצרים אנשים שמפרים את ההנחיות, מאיימים ויורקים על מפגינים שפועלים על פי החוק? מה זה?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות