צפו: מאות ניסו לפגוע בתושב בת ים שתועד מתעלל באכזריות בכלבו

עדכון: הוארך מעצרו של החשוד בהתעללות האכזרית. לפני שנעצר מאות הגיעו למקום מגוריו, וחלק ניסו לפגוע בו. כך תועדה ההתעללות והזעם ברחוב

פורסם בתאריך: 6.10.20 23:21

עדכון אחרון: 7.10.20 11:20

עדכון (11:20): בית המשפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) את מעצרו של אלן מוריסון, תושב בת ים בן 35, שנחשד בהתעללות בכלבו, עד יום חמישי. במהלך הדיון התייחס השופט יגאל נמרודי לתיעוד שהופץ בסרטונים ברבי הרשת ואמר: "הסרטון מעיד על התאכזרות לשמה. אני סבור שמתחייבת בדיקה פסיכיאטרית".

אמש נחשפו הסרטונים בהם נראה מוריסון מכה באכזריות את כלבו. במהרה הגיעו אל ביתו שבבת ים פעילים חברתיים ואזרחים. במקום נוצרה מהומה רבה לאחר שמאות אנשים נזעמים התגודדו מחוץ לביתו. כוחות המשטרה שהגיעו אל המקום על מנת לעצור את החשוד, הבריחו אותו מחוץ לבניין דרך החצר האחורית, זאת מחשש לליניץ'.

השוטרים שהוזעקו למקום ועצרו את האיש אך התקשו להוביל אותו לתחנת המשטרה לאחר שההמון הקיף אותם. בנוסף, המוחים חסמו את הכניסה לרחוב שבו מתגורר האיש. השוטרים מנעו מהם לנסות ולפגוע בבעל הכלב.

מעיריית בת ים נמסר כי "בהתערבות ראש העירייה הגיעו צוותי השיטור העירוני של המשטרה ועיריית בת ים לביתו של האדם שפרסם את תמונות הזוועה בהם הוא מכה את כלבו ועצרו את האדם".

עוד נמסר כי הכלב הועבר לטיפול מקצועי. הכלב חולץ על ידי מישל טרוני ודניס, שהעלו את הסרטונים הקשים של ההתעללות בכלב לרשתות החברתיות, ואף הגיעו למקום כדי לשוחח עם החשוד בהתעללות.

המפגינים מנסים לפגוע באיש בעת מעצרו:

 

מהמשטרה נמסר כי בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרה אודות חשד להתעללות בכלב על ידי בעליו, הגיעו שוטרים לביתו של החשוד, בן 35, במטרה לעצור את החשוד ולחלץ את הכלב. עם בואם לפתח ביתו של החשוד, נתקלו השוטרים בעשרות רבות של אנשים, אשר התקהלו במקום ומנעו הוצאת החשוד והובלתו לניידת. בעקבות הדברים, כוח משטרה נוסף הוזעק למקום והחשוד שנעצר נלקח לחקירה".

ראש העירייה צביקה ברוט, שהגיע למקום, מסר: "נדהמתי לראות את הסרטונים המזעזעים שהופצו בשעה האחרונה ברשת, ואני משבח את השיטור העירוני על עבודה מקצועית וטובה. יחד עם המשטרה אנו נעשה את כל המאמצים למצות עימו את הדין על המעשה החמור".

כך חולץ החשוד מביתו ונלקח למעצר:

כך תועד האיש מכה באכזריות את כלבו בסרטון שהופצו ברשת:

"הסרטון נשוא הכתבה פורסם והופץ ברבים ללא ציון שם הצלם/ת. ניתן לפנות למערכת להוספת קרדיט".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. איש של צדק

    ממש כואב לי על הכלב החמוד, אבל לדעתי קצת יותר עצוב שרואים הפגנות כאלה על פגיעה בבעלי חיים ולא רואים התגודדות כזו נגד עבריינים הפוגעים בבני אדם, לראיה האישה שבעלה ניסה לרצוח אותה בשבוע שעבר…

  2. מאיר החשמלאי

    לפי החוק הוא צפוי לעונש פלילי של עד 4 שנים.
    מעניין כמה יקבל ?
    אם בכלל… בטח ישתחרר עם קנס כספי קל.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות