שמחת בית השואבה, אבל למה ב-23:00 בלילה? I צפו:

לצד התושבים שיצאו מהבתים כדי לחגוג עם "רכבי השמחה", היו מי שהתלוננו על השעה. כך או כך, בעירייה מבטיחים לילות שקטים יותר

פורסם בתאריך: 6.10.20 17:50

חגיגות שמחת בית השואבה מתקיימות במהלך ימי הסגר במתוכנת שונה גם בבת ים, כאשר המוזיקה וחגיגה נודדת בין השכונות ובתי התושבים. אלא שלטענת מספר תושבים החגיגה הפכה למטרד כאשר נשמעו קולות מוזיקה בעוצמה גבוהה גם אחרי השעה 23:00 בלילה.



אמש (שלישי), תושבים רבים מבת ים התעוררו לקולות המוזיקה שבקעה מהרכב שנסע ברחבי העיר. חלק מהתושבים יצאו מהבתים ורקדו, ואילו אחרים הביעו תרעומת על השעה המאוחרת שבה התקיימו החגיגות. "יש גם זקנים וילדים ישנים בשעות האלה ועוד בליווי רכבים משטרתיים, רכב עירייה ושוטרים על אופניים. מה נסגר?", כתב תושב העיר בדף הפייסבוק שלו.

מבדיקת "השקמה בת ים" עולה כי האירוע התנהל באישור המשטרה עד השעה 23:00 והסתיים ברחוב קרן היסוד. לאחר שעזבו השוטרים מפעיל המוזיקה המשיך עם הרכב בליווי הרעש לעבר שכונת קריית באבוב.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "בתום הערכת מצב יומית שקיים ראש העירייה עם המשל״ט העירוני, החליט ברוט לצמצם באופן משמעותי את האירועים ולקיים אותם רק ביום רביעי אחר הצהריים – במקום לכל אורך חול המועד. ההחלטה באה על מנת להמשיך את המגמה של צמצום נתוני התחלואה בעיר, ולמנוע אפשרויות של הדבקות המוניות במידה שאנשים לא ישמרו על ההנחיות. במקביל היו בימים האחרונים נסעו בעיר 'רכבי שמחה' שאורגנו באופן פרטי, לאחר שקיבלו אישור מהמשטרה. ברוט ביקש כי גם יוזמות אלו יצומצמו באותן הסיבות".

עוד נמסר מהעירייה כי "ברוט ומנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי, הורו על הגדלת משמרות הפיקוח העירוני בתקופה הקרובה. בנוסף, נקבע כי המשאית של העירייה תסתובב בעיר רק בשעות אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות, כדי לא להפריע את מנוחת התושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הודיה

    חבל שמפסיקים את רכבי השימחה, למרות השעה המאוחרת השירים מאוד שימחו את ליבי בתקופה האפלה הזו שאינו עוברים, באמת חבל

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות