צילום: איציק מימון

סוכות בבת ים: ההנחיות למפללים והסיירת לחרדים

על פי ההנחיות יוטל קנס על מי שמתארח בסוכה שאינה שייכת למשפחה הגרעינית

פורסם בתאריך: 1.10.20 16:32

בעקבות התחלואה הגבוהה במגזר החרדי: ראש עיריית בת ים צביקה ברוט הורה היום (חמישי) להקים סיירת קורונה תורנית שתפעל במגזר החרדי, את הסיירת יוביל מנהל האגף התורני מוטי בוסקילה, והיא תורכב כולה ממתנדבים מהמגזר, תושבי העיר.

הסיירת, שתתחיל את הפעילות כבר בימים אלו, הוקמה במטרה להגביר את המודעות להנחיות הקורונה, לחלק מסכות, חומרי הסברה, לוודא שהתפילות מתקיימות במרחבים הפתוחים על פי ההנחיות, ובעיקר לרתום את הציבור החרדי לקחת חלק במאבק נגד הנגיף.



על פי ההנחיות חל איסור על התקהלות בתוך הסוכות במהלך החג שיחל מחר (שישי), כאשר השהייה בסוכה מותרת רק למשפחה גרעינית. הקנס על הפרת הנחיה זו יעמוד על 500 שקל. כמו כן, אסור להתפלל במבנה סגור ויש לשמור על מרחק בין המתפללים בשטח הפתוח.

הסיירת התורנית בבת ים תקפיד על ההנחיות, לצד פעילות הסברה. תושבי העיר הנמנים על כלל הציבור התורני, המעוניינים להתנדב למשך שעה ביום, מבקשים ליצור קשר עם מנהל האגף התורני מוטי בוסקילה, בטלפון שמספרו: 050-7503004.

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, מסר: "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת ואנחנו, ביחד, חייבים להישמע להנחיות משרד הבריאות. קראתי למוטי בוסקילה, מנהל האגף התורני, להקים סיירת חזקה ועוצמתית ולרתום אליה את הציבור בכדי שנגביר את המודעות בכל רחבי העיר, ונגיע לכולם, וכך נציל חיים".

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות