דוח חניה. קנס
צילום: tommaso79 / shutterstock.com

הסגר השני: לא יחולקו דוחות חניה למעט במקרים מסכני חיים

יחד עם זאת, הפקחים ימשיכו לאכוף את החניה בכחול לבן למי שאינם תושבי העיר. כל הפרטים על ההנחיה החדשה

פורסם בתאריך: 30.9.20 10:50

בעקבות הסגר השני: ראש עיריית בת ים צביקה ברוט הורה לעצור את מתן דוחות החניה בעיר למעט במקרים מסכני חיים.

השיטור והפיקוח עירוני בבת ים ממשיכים לפעול בעיר, בפרט בכל הנוגע לאכיפת הנחיות הקורונה, אולם הוחלט כי בנושאים אחרים לא ייתנו דוחות לפחות עד אחרי הסגר, בהם הדוחות על חניה באדום-לבן או על מדרכה, למעט במקרים חריגים מסכני חיים או במקרה של חניה בחניית נכה. יחד עם זאת, האכיפה של חניה בכחול-לבן תימשך: מי שאינו תושב העיר ואינו מחזיק בתו תושב יצטרך להמשיך ולשלם דמי חניה.



ראש העירייה, צביקה ברוט, מסר: "בעת הזו עלינו לעשות הכל כדי להקל על התושבים ועל בעלי העסקים היכן שרק אפשר. בנוסף, אנו מודעים לכך שתושבים רבים נותרים בביתם עם הילדים, ולכן הנחתי את הפיקוח העירוני שלא יינתנו דוחות גם לאחר השעה שמונה בבוקר".

יש לזכור כי במקרה של חניה מסכנת חיים: חסימת מעבר חציה, חניית נכים, חסימת צומת האכיפה תתבצע כרגיל. בנוסף, נמשכת האכיפה על חניה בכחול לבן שניתנת חינם לתושבי בת ים. אולם חניה זו עדיין דורשת תו תושב או תשלום בפנגו למי שאינו תושב העיר.

כמו כן, במקרים של חניה על המדרכה, במידה שהרכב יחסום את המדרכה, ויהווה מכשול להולכי הרגל, תהיה אכיפה בשל סיכון חיי אדם, על פי שיקול דעת הפקחים בשטח.

חשוב להדגיש כי גם במקרים של חניה על המדרכה, במידה והחניה על תחסום את כל המדרכה, ותגרום לירידת הולכי רגל לכביש, כן תהיה אכיפה בשל סיכון חיי אדם – וזאת על פי שיקול דעת הפקחים בשטח.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות