משבר הקורונה: תתאפשר דחייה בתשלום הארנונה לעסקים

הקלות בעקבות המצוקה הכלכלית שמחריפה עם הסגר השני

פורסם בתאריך: 29.9.20 17:19

המשבר הכלכלי מחריף בעקבות הגל השני של מגפת הקורונה וסגר שצפוי להימשך בחודש הקרוב. כדי לנסות ולהקל על בעלי העסקים שנאלצו לסגור ולהשבית את העבודה, הודיע ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, על אפשרות דחייה בתשלומי ארנונה של השובר הנוכחי לתשלום, ועל הארכת המועד האחרון עבור אוקטובר-נובמבר עד ה-30 בנובמבר ללא ריבית והצמדה.

למי שיש הוראת קבע, החיוב יבוצע כרגיל בהוראת הקבע, כל עוד לא יבקש מהבנק לעצור אותה. לכן ממליצה העירייה למי שלא נמצא בבעיה תזרימית, לשלם במועד. אולם מי שמתקשה לשלם, יוכל לעשות כן עד ה-30 בנובמבר ללא ריבית והצמדה. כמו כן, מציינים בעירייה כי במידה שהסגר יוארך, תשקל דחייה נוספת.

בנוסף הוחלט כי חטיבת הכספים בעירייה תקדים את התשלומים לספקים. לשם כך שחררה העירייה היום (שלישי) כ-20 מיליון שקל כך שהספקים יקבלו כבר בימים הקרובים את הכסף. לצד זאת, הנחה ברוט את הגורמים הרלוונטיים בעירייה להעניק קדימות בתשלום המהיר לספקים תושבי העיר.

"אנו נמצאים בעיצומה של מגפת הקורונה, ובעקבות הסגר עליו החליטה הממשלה, עיריית בת ים מתגייסת בשורת צעדים לעזור לתושבים. אנו מקיימים הערכות מצב כל יום, במטרה לתת סיוע לכל תושב ותושב בצעדים שיעזרו בכל תחומי החיים. במטרה לעבור את זה יחד, בשלום", אמר ברוט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות