חושך ברחובות בבת ים: "אנחנו מפחדים לצאת" I כך נראית העיר בשעות הערב:

התושבים מתוסכלים: ברחובות שלמים בבת ים אין תאורה עם רדת חשכה

פורסם בתאריך: 29.9.20 16:22

"מדי ערב החל מהשעה שבע בערב אנחנו לא יוצאים מהבית, כי הרחוב שלנו חשוך וזה מפחיד", כך אומרת תושבת רחוב הקוממיות בבת ים. לדבריה ולדברי תושבים נוספים הם נאלצים להתמודד עם רחוב חשוך, שאנו מאפשר להם לצאת מהבית גם במסגרת הגבלות הסגר.

"פנינו לעירייה, לא היה לנו מענה ובנתיים אנחנו נמצאים בעלטה מוחלטת מדי ערב, אין יוצא ואין נכנס לרחוב שלנו מהחשש שמישהו ייפול ברחוב בטעות או חלילה יקרה לו משהו אחר. אנחנו כבר לא יודעים מה לעשות", אומרת תושבת השכונה.

תושב אחר ברחוב אילת, שגם בו התושבים סובלים מאותה הבעיה, אומר: "זה ממש סיכון חיי אדם. בשעות הערב התושבים כאן לא יכולים לצאת לסופר או למכולת השכונתית. הם מפחדים. יש ברחוב חושך מוחלט וגם עם התשתיות יש בעיה, אנחנו פוחדים לצאת וליפול ולהיפצע".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה כי ברחוב הקוממיות מתבצעות עבודות של חברת נתיבי איילון, שאחראית בשל כך על התאונה. אולם בחברת נתיבי איילון שוללים את הטענות.

בנוגע לרחוב אילת נמסר מעיריית בת ים: "מדובר בטענה שלא דווחה על ידי התושבים למוקד העירוני. התלונה תבדק, ותטופל בהקדם האפשרי".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    התאורה העירונית באיזור רמת הנשיא, שעות ההפעלה, הפיקוד ואי טיפול בהודעות למוקד. ביזיון שלם! טיפול חובבני של העיריה מבחינת פיקוח ושל הקבלן מבחינת ביצוע. לא רציני, בשביל זה כך אנחנו נראים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות