מאות התגייסו לעזור לבן ה-73 שאיבד את ביתו בשריפה

תושב בת ים מנשה ששון נאלץ לישון בגינות ציבוריות לאחר שביתו נשרף, עד שמחלקת הרווחה ומאות אנשים התגייסו כדי להחזיר לו את הבית

פורסם בתאריך: 24.9.20 14:11

מחמם את הלב: מאות התגייסו כדי לעזור לתושב בת ים, שאיבד את ביתו בשריפה ונאלץ לישון בפארקים וגינות ציבוריות.

בערב ראש השנה נשרף ביתו של מנשה ששון, תושב בת ים המתגורר ברחוב קק"ל. כוחות כיבוי האש שהגיעו זירה השתלטו על האש שכילתה את כל תכולת הבית של ששון. בחקירת נסיבות האירוע עלה כי מדובר ברשלנות שגרמה לשריפה בשלוש דירות בבניין.

ששון עצמו נאלץ לעזוב את ביתו, ומצא את עצמו בלי קורת גג. מאז השריפה הוא ישן על ספסלים בגינות ציבוריות. "מנשה בן 73 ובין רגע הוא מצא את עצמו בלי בית", מספר קרוב משפחתו של ששון, "הבית כולו נשרף. בימים הראשונים הוא ישן אצלנו ואצל חברים, ולאחר שסיפורו פורסם קיבלנו מאות פניות מאנשים טובים שנרתמו לעזור".



אותו בן משפחה מספר כי ביום שלישי הקרוב, לאחר יום כיפור, יחלו מתנדבים לשפץ את הבית של ששון, על מנת שיהיה ראוי למגורים. "הופתענו מההיענות של עם ישראל", מספר אותו קרוב משפחה, "אנשים הציעו לתרום מטבח חדש, מזגנים, לשפץ את הבית מהיסוד ולעזור לו לחיות בכבוד, זה לא עניין של מה בכך".

כמו כן, בהתערבותו של משנה לראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה, איציק דריקס, נמצא פתרון לדיור זמני לשביעות רצונו של ששון. "בעקבות פנייה שקיבלתי מהמשפחה, כמחזיק תיק הרווחה, הגענו לסיכום ולהבנה שאנו נדאג מקום לינה לימים הקרובים, בד בבד המשפחה תתארגן לניקוי ושיפוץ הדירה, על מנת שמנשה ששון יוכל לחזור לדירתו בהקדם האפשרי".

"במהלך השיפוץ שעתיד להיארך שבועיים, במחלקת הרווחה של עיריית בת ים יעזרו למנשה, וימצאו לו פיתרון ללינה עד שהוא יוכל לחזור לבית. יש לי תחושה שהכל יתסדר ואנחנו בדרך הנכונה", מוסיף קרוב משפחתו של ששון, "מנשה עצמו נרגש ושמח. הוא לא מאמין שזה קרה ושהוא עתיד לחזור לביתו בפרק זמן קצר כל כך, הוא כל יום שולח תודות לכל האנשים שפונים אלינו ומחכה לראות את התוצאה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות