בת ים נערכת להחרפת הסגר

בדיון הוצגו נתונים שהראו כי בת ים שמרה על נתוני תחלואה נמוכים יותר מהערים השכנות שהוכרזו כאדומות

פורסם בתאריך: 24.9.20 10:37

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, קיים אמש (רביעי) הערכת מצב לקראת החלטת הממשלה שהתקבלה הבוקר על החרפת הסגר. במקביל, ביקר אתמול בעירייה מפקד מחוז דן של פיקוד העורף, אל"מ אריאל בליץ, על מנת ללמוד על היערכות העיר להמשך מצב החירום של הקורונה.



במהלך הדיון הוצגו נתונים שהצביעו על כך שהעיר בת ים הצליחה לשמור על נתוני תחלואה נמוכים יותר מהערים האחרות שסביבה, אשר הפכו לאדומות בשבוע שעבר. זאת, לאחר שברוט נקט בצעדים עצמאיים שהביאו לצמצום מספר הנדבקים ולהגברת האכיפה נגד מפירי ההנחיות.

אל"מ בליץ הדגיש במהלך הדיון את שיתוף הפעולה עם הנהלת העיר, וסקר את הפעילות המשותפת בין העירייה לצבא מאז החלה הקורונה. בהמשך לכך, הודה ראש העירייה לנציגי הצבא על העבודה המשותפת, ואמר כי העיר ערוכה ברמה הגבוהה ביותר לקראת הסגר שצפוי להימשך עד לאחר החגים.

"כפי שעשינו עד היום, לא נתפשר על בריאות התושבים מצד אחד, אך מצד שני נעשה הכל להקל על בעלי העסקים ועל פרנסת התושבים", אמר ברוט בדיון.

במפגש השתתפו בין היתר גם מנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי, מפקד נפת תל אביב, אל"מ גיא אושרי ומפקד היקל"ר, אל"מ אילן ארנון. גם חברי המשל"ט (מרכז השליטה) העירוני של הקורונה, בהם מפקד המשל"ט, סא״ל במילואים שלומי חזוני.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות