לאחר מאבק בסרטן: נפטרה חוקרת המשטרה הוותיקה

רות אפרת ז"ל הלכה לעולמה בראש השנה לאחר חמש שנות מאבק במחלת הסרטן. בעלה: "איבדנו אישה מיוחדת"

פורסם בתאריך: 23.9.20 19:59

במהלך ראש השנה, הלכה לעולמה רות אפרת ז"ל, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. היום (רביעי) מספר בעלה, צביקה דרוב בכאב רב: "היא נפטרה בראש השנה, כמו מלאך, אחרי חמש שנים שנלחמה במחלה הארורה והשאירה אותנו בכאב גדול".



רות, בת 56 במותה, התגייסה למשטרה לאחר שירותה הצבאי. תחילה עבדה כקשרית במשטרת מרחב איילון, ולאחר מכן שימשה בתפקיד חוקרת במשטרת בת ים.

"היא הייתה אישה שאהבה את המשפחה ללא גבולות", מספר צביקה בעלה, "על אף הקריירה במשטרה כחוקרת בחירה, היא לא ויתרה על המעורבות בגידול שני הילדים, דאגה תמיד לבית ולכולנו. אישה אצילה וישרה שמעולם לא דיברה רע על אף אחד".

לפני כחמש שנים חלתה רות בסרטן, והחלה בסדרת טיפולים. בשלב מסוים, דווקא כאשר היא ומשפחתה חשבו שהתגברה על המחלה, מצבה החל להידרדר. "היא רצתה לחיות. היא נלחמה בכל הכוח במחלה, ניסתה כל טיפול אפשרי, אבל בראש השנה, היא נפטרה לי ולילדים בידיים. איבדנו אישה מיוחדת", אומר צביקה.

"ב-11 באוגוסט עוד הספקנו לחגוג לה יום הולדת 56", הוא מוסיף, "הבת שלי חגגה יום הולדת 22 ב-19 בספטמבר. היא התפללה שרות תצליח לחגוג איתה יום הולדת, וכך קרה. יום אחרי יום ההולדת רות נפטרה".

רנ"ג יעקב אברהמי, ראש צוות בתחום החקירות במשטרת ישראל, שעבד עם רות במשך שנים ארוכות, מספר: "היה כיף לעבוד איתה, היא עשתה את עבודתה על הצד הטוב ביותר. אישה שקטה וחרוצה. הכרתי אותה עוד בתחילת דרכה במשטרה ואחר כך נפגשו דרכנו שוב בחקירות. היא תחסר לכולנו. יהי זכרה ברוך".

רות אפרת ז"ל השאירה אחריה בעל ושני ילדים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רוני שבתאי

    אני היתי מיתנדב , וזוכר אותה לטובה , אצילית עדינה וחביבה על הבריות אני מדבר על המשל"ט והקשר שבו היתה , וכל זה נודע לי בהפתעה , הרבה נחמה לבעלה וילדים , באותו יום ששמעתי על זה ליבי נחמץ תניא נישמתה צרורה בצרור החיים

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות