צילום: diy13 / shutterstock.com

בת ים: עלייה בנדבקים ובחולי הקורונה הפעילים

בבית החולים וולפסון מאושפזים שבעה חולים במצב קריטי

פורסם בתאריך: 22.9.20 11:13

3,843 חולי קורונה חדשים אובחנו אתמול בישראל, מתוך 34,281 בדיקות שבוצעו. כך מעדכן הבוקר (שלישי) משרד הבריאות. מספר החולים הקשים הגיע ל-653 ומספר המונשמים – 169. זאת, כאשר מספר החולים הבינוניים הגיע ל-279.



על פי הנתונים, מספר חולי הקורונה הפעילים בבת ים הגיע ל-598. מדובר בעלייה של 15 חולים מאתמול. במהלך שבעת הימים האחרונים התגלו בעיר 340 נדבקים בנגיף הקורונה, לאחר שבוצעו 3,945 בדיקות. שיעור התחלואה בבת ים עלה וכעת עומד על 46 חולים על כל 10,000 תושבים, לעומת חולון השכנה שבה שיעור התחלואה עומד על על 62 חולים על כל 10,000 תושבים. בסך הכל התגלו עד כה בבת ים מאז פרוץ המגיפה 2,291 מקרים מאומתים של קורונה.

במחלקת קורונה בבית החולים וולפסון מאושפזים 47 חולים, מהם שבעה במצב קריטי ומונשמים, תשעה במצב קשה, 13 במצב בינוני והיתר במצב קל. במהלך הלילה נקלטו בבית החולים ארבעה חולים נוספים.

בתוך כך, פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, הגיע אתמול לסיור במחלקת הקורונה בוולפסון, בליווי מנהלת בית החולים הד"ר ענת אנגל. "רמת הטיפול שאנו רואים כאן, כמו בבתי החולים האחרים בארץ, היא ברמה עולמית, כשבאותה המחלקה מטפלים גם בחולים קלים, גם בבינוניים וגם בקשים." אמר פרופ' גמזו, "מטפלים גם במונשמים במחלקות הטיפול הנמרץ וגם יש כאן את היכולת לטפל במכשירי האקמו, וזה נותן לי ביטחון. ברור כבר לכולם שכמות החולים במדינת ישראל בשבועיים-שלושה הקרובים תוכפל, ובתי החולים כרגע נערכים".

מנכ"לית וולפסון ד"ר ענת אנגל הוסיפה: "התפקיד שלנו הוא להעניק את תחושת הביטחון והשליטה לציבור הרחב, ולכן חשוב שהציבור יידע שאנחנו ערוכים. אנחנו ערוכים להעניק טיפול לחולים שמאושפזים אצלנו, ערוכים לקבל את המטופלים שעוד צפויים להגיע ונעשה הכל כדי לתת מענה לכל האתגרים שעוד נכונו לנו".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות