צילום: Maglara / shutterstock.com

איש השיווק, שליח חב"ד וחברת המועצה: "למדתי לא לקחת את החיים כמובן מאליו"

הרב מאיר אבוטבול, טל כהן וקטי פיאסצקי-מורג נפרדים תש"ף

פורסם בתאריך: 20.9.20 11:54

לקראת בואה של השנה החדשה, האנשים המשפיעים בעיר מספרים ל"השקמה בת ים" איך עברה עליהם השנה שהייתה תחת משבר הקורונה.



הרב מאיר אבוטבול, שליח בית חב"ד בדרום בת ים: "צריך להעריך כל נשימה ונשימה"

הקורונה לימדה אותי הרבה דברים. בראש ובראשונה לא לקחת את החיים כדבר מובן מאליו. להבין שיש לכל דקה בבריאה מטרה ותכלית. להעריך כל נשימה ונשימה. להסתכל על כל אדם שאתה פוגש כשליחות שהטיל עליך הבורא. אם זה בחיוך. בעזרה. בהכוונה. בלימוד.
להעריך את המתנה שנתן לנו בורא עולם והיא החיים, כדי להתחזק ברוחניות בפן האישי ולהודות ולהודות לבורא עולם על הכל.

בתקופה שהייתי בבידוד וזה כמעט חודש עד שיצאו שני מטושים שלילי. ישבתי עם עצמי והגעתי לכל התובנות האלה. יצא לי גם לפגוש הרבה אנשי רפואה לא יהודים ואם בתחילה אולי קצת התרחקתי, בסופו של יום הבנתי וידעתי להעריך את האנשים הנפלאים האלה.

טל כהן, איש שיווק: "אחדות חשובה יותר מכל מחלוקת"

השנה למדתי לבסס דעה על הקורונה ולהבין שהיא עוד סוג של שפעת שעושים מזה יותר ממה שזה באמת. אחדות חשובה יותר מכל מחלוקת. היה לנו קצת זמן לעצור מהריצה המטורפת של החיים ולחוות את הילדים להיות איתם ולהקדיש להם את הזמן שמגיע להם.

 

קטי פיאסצקי-מורג חברת מועצת העיר: "על כדור הארץ שלנו אנחנו צריכים לשמור"

נגיף הקורונה הארור הזה לימד אותי הרבה דברים. למדתי שאין כמו משפחה בעולם.  לצד הדאגה להורים, הריחוק מהמשפחה היה לנו קשה מאד, אנחנו  והבנות רגילים להפגש עם ההורים שלנו ועם האחים שלנו בתדירות מאד גבוהה והנתק חידד כמה אנחנו קשורים וצריכים להעריך כל רגע.

לאורך הסגר לא הגענו לעבודה, כמעט ולא נסענו בכבישים ולא הייתה תנועה רבה של מטוסים בשמיים. התוצאה הייתה אוויר נקי יותר וחיות שחוגגות את החופש שלהן ברחבי העולם. חשוב שנזכור גם לאחר שיעבור זעם, שעל כדור הארץ שלנו אנחנו צריכים לשמור. זה הבית שלנו. בואו נזהם פחות.

מעל הכל למדנו משהו עלינו כחברה, למדנו שאזרחי ישראל, על כל המגזרים והקבוצות, מרכיבים עם סולידרי ומתגייס. בכל הארץ נגלו לפנינו רגעי חסד של אנשים בודדים שהתגייסו למענם של אנשים בודדים אחרים. גם כאן בבת ים המתנדבים הרבים הוכיחו שמה שינצח את ההשלכות הקשות, החברתיות והכלכליות, של הנגיף הם אנחנו בני האדם.

דבר נוסף וחשוב שלמדתי הוא שקניות ברשת הן לא פחות מרגשות מקניות בחנות עצמה. אמנם בזבזתי פחות אבל הציפייה לשלל שווה את הכל. באורח פלא הצלחתי להתחדש בלא פחות מארבעה זוגות נעליים בזמן הסגר הקודם.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות