צילום: diy13 / shutterstock.com

בת ים: נמשך הזינוק במספר חולי הקורונה – התפשטות גם במוסדות החינוך

ראש העירייה, צביקה ברוט, פנה לשרי הממשלה בבקשה לאפשר משלוחים של בתי עסק מכל התחומים:

פורסם בתאריך: 13.9.20 10:30

נמשכת העלייה בתחלואה בקורונה: נכון לבוקר זה (ראשון) עומד מספר חולי קורונה הפעילים בישראל על 37,482 איש. 2,651 חולים חדשים אומתו במהלך היממה הקודמת. כעת עומד מספר החולים הקשים על 490, ומספר החולים הבינוניים עומד על 198. בהמשך היום יתכנס קבינט הקורונה של הממשלה לדיון על תוכנית הסגר במהלך חגי תשרי.



בבת ים, המוגדרת עיר כתומה, ממשיך לטפס מספר חולי הקורונה הפעילים, שכעת עומד על 328 איש. במהלך השבוע נוספו 178 חולים חדשים מתוך 2,875 בדיקות שבוצעו. כעת עומד שיעור התחלואה בבבת ים על 25 חולים לכל 10,000 תושבים.

בתוך כך, מחלקת הקורונה בבית החולים וולפסון נמצאת בתפוסה של 70 אחוזים עם 48 חולים בסך הכל: 16 במצב קשה, ארבעה מונשמים, שבעה במצב קל וכל היתר במצב בינוני.

ההתפשטות נמשכת גם מוסדות החינוך: הבוקר (ראשון) נודע כי גם בחטיבת הביניים "דרכא" חמש קפסולות מכיתות ח' ו-ט' נכנסו לבידוד, בעקבות חולה מאומתת בבית הספר. עוד נודע כי גם בתיכון "אורט רמת יוסף" נתגלה תלמידה כחולה מאומתת, והבוקר תודרכו הצוותים אולם עדיין לא ניתנו הנחיות לתלמידים.

שני בתי הספר הללו מצטרפים ל-11 מוסדות חינוך אחרים בעיר שבהם נכנסו תלמידים לבידוד מתחילת השנה והם סוקולוב, ישיבת קול רפאל, טבנקין, שרת, ירושלים, ברנקו וייס, אדרת, ישועות יעקב בנות וגני הילדים גן שונית, ים המלח וחול הים. מספר המבודדים בקרב התלמידים וצוותי ההוראה הגיע ליותר מ-300.

עוד באותו הנושא: ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, פנה אתמול (מוצאי שבת) לשר האוצר, ישראל כ"ץ, השר לבטחון פנים, אמיר אוחנה ומנכ"ל משרד ראש הממשלה, רונן פרץ, על מנת שיקדמו בישיבת הממשלה הצעה שתאפשר שירותי משלוחים לכל סוגי השירותים, בהם מכבסות, חניות חשמל, כלי בית ועוד. זאת במטרה לסייע לבעלי העסקים המקומיים בסגר הצפוי. "כולי תקווה כי הממשלה תאמץ את ההצעה שלי שבתקופה שכזו תעזור לעסקים להמשיך להחזיק את עצמם", אמר ברוט.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צדק ראשוני

    כמה מהם ללא סמפטומים ובריאים לחלוטין? אולי חלו בעבר והחלימו וכרגע יש להם נגיף מת? המגפה היחידה שקיימת בישראל זו אובדן המוסר והצדק, ההתדרדרות לכיוון דיקטטורה. זו המגפה היחידה!

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות