"השאירו את הבן שלי מדמם ברחוב": רוכבי אופניים פצעו בן 16 ונמלטו

מי פגע באוראל ונמלט? אימו זועמת: "אעשה הכל כדי למצוא את הצעירים שפגעו והפקירו את בני"

פורסם בתאריך: 13.9.20 08:34

אוראל בן ה-16 נפגע על ידי רוכבי אופניים, בזמן שרכב על אופניו, ונותר מדמם לבדו ברחוב. אמו מבטיחה שתפעל בכך דרך על מנת לאתר את רוכבי האופניים שלטענתה היו שיכורים כאשר פגעו בבנה ונמלטו מהמקום. הנער נפצע וכעת מלבד התפרים, הוא זקוק לניתוח בלסת.

אתמול (שבת), נפגע אוראל בן אבו משני רוכבי אופניים, ככל הנראה בני גילו, שרכבו במהירות בצומת רוטשילד הרצל בבת ים. השניים לא עצרו כאשר פגעו בו ונמלטו מהמקום מבלי לעזור. אוראל פונה לבית החולים כשהוא פצוע, מדמם, חבול ושיניו נשברו. לאחר שנפגע הוא פנה לקבל טיפול רפואי, ונזקק לתפרים בסנטר ובאף.



סילבי, אימו של אוראל, זועמת. "הפקירו את הבן שלי ברחוב פצוע ומדמם", היא אומרת, "אני מבטיחה שאדאג לסרוק כל מצלמה שקיימת באזור, לא ייתכן שנערים פוגעים בנער בגילם ונוטשים אותו. הוא נשאר לבד והנערים על האופניים, שלדבריו נראו שיכורים, ברחו. הנערים הגיעו לעברו במהירות. הוא צפר להם, הוא נבהל, הם פשוט העיפו. הילד נצמד למדרכה, אחרי שהם התנגשו בו האופניים שלו עפו ממנו. כשהוא נפל הוא זחל. הוא סיפר לי שעבר לידו זוג קשישים שעבר ולא עצר לעזור לו. למזלי היה שכן שהביא לו מים".

לבת ים עברה סלבי עם משפחתה אחרי 15 שנה של מגורים בירושלים. "החינוך מגיע מהבית. במקום ההורים של הפוגעים הייתי מתביישת", היא אומרת, "בת ים עושה לי כבר בחילות, כמה עצוב לי בנשמה, איזה דור גדל כאן? היכן הערכים, האנושיות והמוסריות? אם הבן שלי היה דורס ילד הייתי עושה הכל למצוא את הילד, לפנות להורים להתנצל".

"זו לא הפעם הראשונה שנדרסים הולכי רגל על ידי רוכבי אופניים חשמליים. אני קוראת כל הזמן על תאונות ומזדהה בצער", מוסיפה סלבי אבל שזה קורה לי בביית שלי קשה לי להכיל את זה. אני לא מצליחה לקבל את זה שהדור של היום יכולים להתנהג בצורה מרושלת ופוגענית ברמה הזאת".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. צהוב בנשמה

    גועל נפש איזה נורמה פיתחנו כאן, לנהוג שיכורים לדרוס ולהפקיר
    יש לחקור ביסודיות ובמידה ותופסים לתת עונשים מרתיעים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות