צילום: Robert Kneschke / shutterstock.com

משרד הבריאות הודיע על קורונה בגן אבל רק סייעת אחת נדרשה להיכנס לבידוד

"לא הגיוני שמתוך כל אנשי הצוות והילדים אני היחידה שקיבלה הודעה להיכנס לבידוד", מספרת הסייעת בגן הילדים שנואשה מלנסות ולקבל הסברים ממשרד הבריאות

פורסם בתאריך: 10.9.20 19:17

בעקבות פניית "השקמה בת ים", סייעת בגן ילדים בעיר שקיבלה הודעה על כניסה מיידית לבידוד, למרות שכלל לא הייתה במקום שבו נמצא חולה קורונה, קיבלה אישור לצאת מהבידוד.



תחילתו של הסיפור בתחילת השבוע, אז קיבלה אפרת, סייעת באחד הגנים בעיר, הודעה שדורשת ממנה להיכנס באופן מיידי לבידוד בעקבות מפגש עם חולה קורונה מאומת במקום עבודתה.

"הייתי בשוק בהתחלה ומייד נכנסתי לבידוד. אבל אז הסתבר לי שאף אחד מהגננות האחרות או אנשי הצוות בגן קיבלו הודעה כזו וככל הנראה מדובר בטעות", מספרת אפרת.

"אני עובדת חדשה בגן הזה ומהרגע שקיבלתי את ההודעה הייתי בחרדות שיפטרו אותי בגלל זה. איך יכול להיות שאנחנו עשרות אנשי צוות וילדים ורק אני קיבלתי הודעה כזו", היא אומרת ומוסיפה, "לא ידעתי כבר מה לעשות, התקשרתי עשרות פעמים למספר של משרד הבריאות, עם המתנות מטורפות לגמרי ובסוף השיחות בכלל מתנתקות. אף אחד לא יודע לומר לך מה קורה בכלל, אין עם מי לדבר וזה נראה כמו כאוס מוחלט".

"במשך ארבעה ימים אני בבית, מחכה לתשובות שיחזרו אלי ואני חוששת לצאת למרות שאני יודעת שאין סיבה שאני בכלל אהיה בבידוד, אבל מי יקח סיכון על קנס של 5,000 שקל כשאני בכלל לא מרוויחה שכר בגלל הבידוד המוטעה הזה", מסכמת אפרת.

ממשרד הבריאות נמסר בעקבות פניית השקמה כי "הנושא טופל וכי הסייעת יצאה מבידוד".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות