תושבי בת ים התגייסו למען ההומלסית הוותיקה I צפו:

הצעיר מבת ים שמלווה את ורד כבר שנים, החליט לנסות ולסייע לה: "צריך לספק לה ביגוד ותרופות"

פורסם בתאריך: 7.9.20 14:35

תושב בת ים יצא במיזם מיוחד שמטרתו איסוף כסף לטובת הומלסית בשם ורד, מאחורי היוזמה שגיא זהבי, תושב העיר שמכיר אותה מגיל ילדות. "ורד תמיד הייתה חלק מהנוף שלי, הפכנו חברים טובים והיא מוכרת בבת ים, לצערי כ'ורד ההומסלית' ולא כ'ורד האישה' וזה הציק לי", הוא אומר.



בשבועות האחרונים העלה שגיא סרטונים בהשתתפות ורד ל"טיק טוק", שם הוא הציג אותה ודיבר איתה, וביקש מאנשים להתחשב בה ובהומלסים אחרים. "הסרטונים הפכו לוויראלים והמון אנשים הביעו עניין לעזור לה ולתמוך בה", אומר שגיא שפתח בימים האחרונים עמוד לגיוס תרומות עבור ורד. "המטרה היא לנסות לשפר את חייה, על מנת שיהיה לה כסף לאוכל, תרופות ואפילו קורת גג אם זה יתאפשר".

כרגע סכום התרומות עומד על יותר מ-1,000 שקל ונותרו עוד 28 ימים לסיום הפרויקט, כאשר הסכום שנקבע הוא יותר מ-10,000 שקל. "אני מאמין שנצליח להגיע לזה ושורד תראה ימים טובים יותר כפי שמגיע לה", הוא אומר.

שגיא מספר כי את ורד הוא מכיר מילדות ומאז כבר נרקם בינו ובינה קשר חברי. "אני זוכר שהיו מתעללים בה והיו עושים לה דברים מאוד קשים. כשעבדתי במסעדת שיפודי ציפורה דאגתי לה לאוכל. אני בקשר טוב איתה כבר הרבה שנים. היא באה אליי באופן קבוע ביום שישי לקידוש", הוא אומר.

לדבריו נעשו בעבר ניסיונות לשכן את ורד תחת קורת גג, אולם הם לא צלחו כיוון שהיא התרגלה לגור ברחוב. "בדקנו את האפשרות שהיא  תחת קורת גג אבל זה לא הולך. היא רגילה לגור בחוץ. אנחנו כרגע מגייסים כסף כדי לספק לה ציוד הומניטרי. ביגוד ותרופות אם צריך", מסביר שגיא.

"אני יכול להגיד לך שהיא אשת שיחה ברמה מטורפת", הוא ממשיך, "כשאני מדבר אתה היא הופכת להיות האדם הכי חכם עלי אדמות. היא מדברת לעניין ומבינה במוזיקה וסרטים. מזלזלים בה ומתייחסים אליה כמשוגעת כי כנראה שאנשים לא מקבלים את היופי הזה. לדעתי, הבעיה היא ההשקפה של האנשים ולא ורד. בשבוע שעבר חגגנו לה יום הולדת 54. בשש בבוקר היא באה עם בלונים מחוץ לבית שלי. עשיתי לה ארוחת בוקר ושרתי לה".

לתרומות לחצו כאן .



אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. אנונימי

    כולנו הבת ימים גדלנו כילדי רחוב מצפון אפריקה ועד מזרח אירופה וברית המועצות

  2. מישהי

    ברכה והצלחה משמים לבחור שעוזר מליבו לוורד שמוכרת לילדה יפה ולבחורה יפה,מה לעשות שהחיים התאכזרות לה בלא אשמתה מאחלת לה ולתורמים שנה טובה מלאה בשלווה ושלא יהיו יותר הומלסים בעיר בת ים ואיך הם קיימים שיטפלו בהם הרשויות

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד על המיזם,היו ברוכים,שנה חדשה עם התחלה למעשים טוביםיפה מיצד המארגנים

  4. ויקוש

    כל הכבוד…. אנשים כאלה כמו ורד צריך רק לחזק אותם כדי לגרום להם לקום על הרגלים ולחזור לעצמם… אבל לא יזיק עם המדינה תתמוך קצת באנשים חסרי בית היא עוזרת רק לאללה שלא ממש זקוקים.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דאגת לה לאוכל כשהיית עובד בציפורה אשריך מי יתן ויירבו עובדים כמוך ישר כח.

  6. סנופקין

    חברות שמגיעות את ורד מלפני 20 שנה מספרות על בחורה בלונדינית יפיפיה שלצערי ראתה את אמא שלה מתאבדת ולאט לאט מאבדת שפיות.. אישה חביבה עם סיפור חיים עצוב. ראיתי ילדים מתעללים בה ברחובות כואב הלב.. מקווה שבאמת יצליחו לעזור לה איכשהו כי מגיע לה יותר טוב

  7. חשוב שכל עיר יעזרו

    המלחיץ זה שאולי יש להם קורונה ואו איידס שיקחו א כולם למקום דיור להומלסים

  8. בן

    אני מכיר את ורד המון שנים הייתה גרה לידי אשה טובה שלא מזיקה לאף אחד הייתה אשה יפיפיה רזה בלונדינית שה׳ יתן לה רפואה שלמה , כל הכבוד חבר על העזרה והתמיכה

  9. מצוקה

    אסור שנהפוך לאנשים עדישים!
    צריך לאסוף תרומות ולעזור לה לשכור דירה וגם למצוא עבודה!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות