"אם ילד אומר לאבא שלו שהוא נהנה, זה עושה לי את היום" יוסף נעים (אביחי יוסף)
"אם ילד אומר לאבא שלו שהוא נהנה, זה עושה לי את היום" יוסף נעים (אביחי יוסף)

"התפללו לשלומו": הפעיל החברתי מבת ים מורדם ומונשם לאחר שנדבק בקורונה

ברגע אחד התדרדר מצבו של נעים יוסף, שמאושפז במצב קשה בבית החולים וולפסון. אשתו: "הוא חסון וחזק, בלי מחלות רקע, האדם האחרון שיכול היה להידבק בנגיף הארור"

פורסם בתאריך: 7.9.20 11:43

נעים יוסף, פעיל חברתי המוכר מאוד בבת ים, מאושפז במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. אשתו שולה אומרת: "תתפללו להחלמתו".



ביום חמישי האחרון, שבועיים לאחר שנדבק בקורונה ושהה בבידוד בביתו, הגיע נעים, בן ה-62, לבית החולים וולפסון, לאחר שחלה הרעה במצבו. "היינו ביחד שבועיים בבית לאחר שאוחבנו כחולים מאומתים", מספרת שולה, "ביום רביעי הבת שלי נשארה לשיון אצלנו, ובשלב מסוים היא העירה אותי ואמרה לי שנעים ממש במצוקה. הוא לא רצה שנזמין אמבולנס אבל אנחנו התעקשנו. במשך שעתיים ניסו לייצב אותו עד שהצליחו. הפרמדיקים אמרו לבת שלי שהיא ממש הצילה אותו מפגיעה ממשית בריאות".

ההתדרדרות במצבו של נעים הפתיעה את בני משפחתו. "נעים הוא חסון וחזק, בלי מחלות רקע, האדם האחרון שיכול היה להידבק בנגיף הארור הזה, אני החלמתי ועד שלא החלמתי הוא לא הרשה לעצמו להדרדר במחלה הזו, פשוט בן אדם מדהים", אומרת שולה.

נעים עבד בעיריית בת ים יותר מ-40 שנה, ואביו אף שימש כיו"ר ועד העובדים. בשנים האחרונות החליט להפוך את אהבתו לטיולים למפעל חינמי שמוציא בכל שבת עשרות מטיילים שמגיעים עם הג'יפים לכל מקום בישראל.

לאחר פרישתו מהעירייה הוא פתח "צמיגי זיתוני" המתמחה בתיקון ובהחלפת צמיגים, בבת ים ובגבעתיים. שני העסקים נסגרו בחודש האחרון בעקבות הקורונה. "את העסק בבת ים מנהל הבן שלי מוטי, בן ה-40", מספרת שולה, "אנחנו לא יודעים מאיפה זה נפל עלינו. כולם אוהבים את נעים, הוא מוכר בעיר עוזר לכולם ותמיד אופטימי ומחייך, אני יודעת שהוא ייצא מזה אבל צריך הרבה תפילות".

"אני מבקשת מכל מי שמכיר אוצו ומי שיכול לשאת ברכות לרפואת נעים בן קמילה לילי ולישועות. יש לנו ארבעה ילדים ועשרה נכדים שמחכים לחבק את סבא", היא אומרת בעצב.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ששון

    שולה רפואה שלמה.גם בעלי היה ככה בן 45 התעורר.בעזרת השם גם בעלך התעורר בעזרת השם נתפלל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות