קורונה
מד"א בדיקות קורונה

עלייה בתחלואת הקורונה: תוגבר האכיפה ובשלב זה לא יוטלו מגבלות

בת ים בדרך להגדרה כעיר צהובה: בהנהלת העיר שוקלים הטלת מגבלות באופן נקודתי ועצמאי

פורסם בתאריך: 2.9.20 21:37

בעקבות העלייה המשמעותית במספר חולי הקורונה, קיימה הערב (רביעי) עיריית בת ים הערכת מצב שבסיומה הוחלט כי אומנם בשלב זה לא יוטלו מגבלות, אולם תוגבר אכיפת חוקי הקורונה והתו הסגול.

מספר החולים המאומתים בבת ים הגיע ל-235, כאשר ככל הנראה אחת הסיבות העיקריות לעלייה בתחלואה היא קשישים הרשומים כתושבי בת ים שאינם מתגוררים בעיר אלא במסגרות טיפוליות וסיעודיות מחוץ לעיר.



ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, מסר הערב כי בת ים כבר אינה מוגרת כעיר ירוקה, אלא נעה בין צהוב לכתום לנוכח העלייה ביומיים האחרונים. לנוכח המצב הורה ברוט לחזור ולהפעיל את המשטרה ואת הפיקוח העירוני לצורך הגברת האכיפה במקומות ציבוריים ובבתי עסק, בהם רשתות מזון. כפי שזה נראה גם הערים השכנות, חולון, אזור וראשון לציון יוגדרו כצהובות בעקבות העלייה בתחלואה.

אולם על אף הנתונים המדאיגים, החליטו בעיריית בת ים בעקבות התייעצות עם משרד הבריאות, כי בשלב זה לא תיאסר הפעילות בחופי הים ובטיילת, לאחר שלא זוהו התקהלויות והפרות משמעותיות בימים האחרונים. כמו כן, לא צפוי שינוי במערכת החינוך שתמשיך לפעול בהתאם למתווה. במקביל מתכוונים בעירייה לבחון הטלת מגבלות נוספות באופן עצמאי, כמו בגל התחלואה הקודם, שכללו בין היתר צמצום שהות בחופי הים והובילו לירידה בתחלואה.

"אמרנו כל הזמן שיהיו עליות ומורדות ולא צריך להיבהל, אבל כן צריך לקחת מאד ברצינות את ההנחיות", כך מסר הערב ברוט, "אנו נעקוב בימים הקרובים אחר התחלואה ואם יהיה צורך נפעיל צעדים נוספים כדי להחזיר ולהיות עם רמת תחלואה נמוכה. עשינו את זה בעבר ונעשה את זה שוב, אבל הדבר יצליח רק במידה שיהיה שיתוף פעולה של הציבור".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא מזוהה

    על איזה הנחיות אתה מדבר?? ובכלל כל ההתנהלות סביב הדבר הזה "קורונה" לא נכון..כולכם רק יודעים לדבר ולתפוח על השכם של עצמיכם ..מצד אחד מחלקים לקפסולות מתווה לימודים וכביכול מקפידים על מסיכות והיגיינה ומצד שני פותחיםצאת החוגים ואת אימוני הספורט בתוך אולם סגור ללא מסיכות עם התקהלות של ילדים ..ספורט זה מגע אז איפה ההיגיון??? אז הנגיף יבוא מחוגי הספורט! זה ממש מתסכל גם את הילדים וגם את ההורים נקודה!! חלקם שולחים חלקם לא שולחים והילדים מתוסכלים מזה..כסף לממן טיפולים רגשיים ופסיכולוגיים בסוף כל הדבר הזה כשיהיה סוף מי יממן הממשלה??????????

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות