בלי שם רחוב ועם אשפה מחוץ לבתים: כך חיים תושבי מגדל היוקרה מול הים I צפו:

"אנחנו משלמים את הארנונה הכי גבוהה וחיים בחצר האחוריות של בת ים", טוענים תושבי המגדל שלא יודעים למי לפנות

פורסם בתאריך: 2.9.20 15:05

דיירי "מגדל אלקטרה" היוקרתי מול הים, שאוכלס לפני מספר חודשים נאלצים להתמודד עם שורה של ליקויים, בהם רחוב ללא שם ואשפה שנערמת מחוץ לבתים.

"הפכנו להיות החצר האחורית של בת ים, עם ארנונה גבוהה ועם אפס שירות מהעירייה", כך אומר אבי, תושב העיר שעבר לפני כארבעה חודשים להתגורר במגדלי אלקטרה בעיר. "מהרגע שנכנסנו לדירה התחילו הבעיות, אנחנו מתגוררים כבר ארבעה חודשים ברחוב בלי שם, שקיבל את השם הזמני '450'. אנחנו לא מקבילים דואר והבלאגן פה חוגג".

תושב אחר מספר ל"השקמה בת ים": "הזבל נערם לנו מתחת לאף, פנינו עשרות פעמים לעירייה והם טוענים שהקבלן אמור לדאוג לפינוי, והוא מצידו מפנה את זה לעירייה. אנחנו נופלים בין הכסאות ובינתיים משלמים את הארנונה הכי גבוהה בעיר בלי לקבל שום שירות".

"אנחנו תקועים בתוך אתר בנייה, לכן אפילו כתובת עוד אין לנו. מה שכן, תשלום ארנונה עם תעריף של שכונת יוקרה ידעו לשלוח מהעירייה כבר מהיום הראשון שלנו בבניין".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "מדובר בשטח פרטי, ועיריית בת ים רואה בחומרה את התנהלות הקבלן במקום. על אף שהמקום הוא שטח פרטי, חטיבת שפ"ע פועלת למען ניקיון האזור בכל העת. רק היום בעקבות פעילויות של הפיקוח העירוני נתפס קבלן במקום המשליך פסולת, והוא נקנס".

עוד נמסר כי "בנוגע לשם הרחוב, ועדת שמות נתנה שם זמני לרחוב, ומועצת העיר אישרה את ההחלטה בישיבתה האחרונה. כעת ההליך מטופל על ידי משרד הפנים לפרסום השם ברשומות, ולאחר סיום ההליך השם יפורסם".

מאלקטרה מגורים נמסר בתגובה: "המכולה הקיימת סמוך למגדל 'אלקטרה על הים' אינה שייכת לאלקטרה מגורים. יתרה מכך, החברה פנתה מספר פעמים לעיריית בת ים בבקשה לאתר את בעלי המכולה לצורך פינויה המיידי מהמקום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות