טיילת
טיילת

אלמונים חיבלו במערכת המוזיקה והאורות בטיילת

זמן קצר אחרי שהוצבה ניזוקה המערכת. "זה פשוט לא נתפס", אומר ממלא מקום ראש העירייה, אלי יריב

פורסם בתאריך: 27.8.20 10:34

עוברי אורח חיבלו אמש (רביעי) במערכת המוזיקה והאורות שהוצבה לאורך טיילת בת ים. מבדיקה ראשונית שנעשתה התברר כי אלמונים הצליחו להיכנס לחדר הבקרה, לנתק את המערכות ואף לגרום לשריפה של חלק מהרמקולים המוצבים בטיילת. הנזק מוערך בעשרות אלפי שקלים.



מערכת המוזיקה ותאורה הוצבה בטיילת במטרה לעודד ולהחיות את הפעילות במקום, בפרט בתקופת הקורונה, ובכך לסייע לעסקים ולעודד תנועת תושבים בטיילת. מערכת שידור מוזיקה הוצבה על עמודי החשמל מהאמפתיאטרון ועד מלון סאנסט, וזאת עד לתקופה שלאחר חגי תשרי.

מי שגילה כי נעשתה חבלה מכוונת במערכת הוא אלי יריב, ממלא מקום ראש העירייה, שסיפר ל"השקמה בת ים": "מאחר שבתקופה הזאת של הקורונה אין אפשרות לקיים אירועים כמו בשגרה, ראש העירייה ואני החלטנו ליצור פעילויות של מייצגי אור ומוזיקה שיתנו לתושבים ולבאים לעיר אווירה נעימה יותר".

"במהלך סיור שגרתי שערכתי בטיילת, גיליתי שלא נשמעת מוזיקה מהטיילת. הזעקתי את אנשי האחזקה של העירייה למקום ואז התברר שמישהו נכנס לחדר הבקרה שהיה נעול וחיבל במערכות ההפעלה של המוזיקה והמייצגים", מוסיף יריב, "זה פשוט לא נתפס. אנחנו משתדלים לעשות טוב לתושבים גם בימים קשים, ויש כאלה שמוצאים זמן לחבל לנו בשירות לציבור. ראש העירייה הודיע לי כי יורה על פתיחת חקירת המקרה כבר הבוקר במטרה למצוא את האשמים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כנראה שאין מנוס מלרשת את העיר במצלמות כמו ראשון ותל הביב

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה ציפיתם הילדים בארץ חרא והתרבות בארץ חרא חינוך איפסי

  3. אבי

    איך מישהו נכנס? הדלת הושארה פתוחה? לא נעולה?
    המקום לא מוגן? אופייני לעירית בת ים!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות