הפגנות בביתם של צוות הגן החשוד בהתעללות
הפגנות בביתם של צוות הגן החשוד בהתעללות

הפגנת זעם מחוץ לבית הסייעת החשודה בהתעללות | צפו:

"כמו שהילדים שלנו פחדו את תפחדי כל החיים", קראו ההורים לעבר הסייעת ששוחררה למעצר בית

פורסם בתאריך: 26.8.20 13:13

"עד עכשיו זו הייתה רק ההקדמה", כך נשמעו ההורים המפגינים נגד הגננת והסייעות החשודות בהתעללות. ההורים מפגינים מדי ערב מחוץ בתי נשות הצוות מהפעוטון בחולון, שנשלחו למעצר בית. היום (רביעי), בשעה 20:00 צפויה להתקיים הפגנה נוספת ברחבת המרכז המסחרי "דרגת סנטר" שבשכונת בן גוריון בחולון.



"עד שבית המשפט ימצא עימם את הדין, אנחנו לא מתכוונים להפסיק להגיע מתחת לביתם של צוות הגן החשודות בהתעללות", אומר אחד ההורים.

ביום שני קיימו ההורים מספר הפגנות נגד צוות הגן. אמש הם הגיעו יחד עם עשרות תושבים מתחת לביתם של הסייעת בבת ים והגננת בחולון במחאה על שחרורן למעצר בית.

ההפגנות החלו בבת ים מתחת לביתה של הסייעת. "גרה כאן בבניין סייעת שמתעללת בילדים חסרי ישע", כרזו ההורים במגפון, "אנחנו לא הולכים לאף מקום עד יום מותך נרדוף אותך. אנחנו ההורים של הילדים, יש להם גב".

מור, אם של אחד הילדים מהגן, העבירה מסר לסייעת: "אני כאן בכדי למרר לך את החיים, כמו שהילדים שלנו פחדו את תפחדי כל החיים. כולם יידעו שיש כאן מתעללת".

בסיום ההפגנה בבת ים, הגיעו ההורים לחולון מתחת לביתה של הגננת, שם חיכו להם עשרות תושבים נוספים. משטרת ישראל ושיטור עירוני איבטחו את ההפגנה. ההפגנה התקיימה ללא הפרות סדר ופוזרה בשעה 00:45.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אמא מחולון

    צמרמורות ריגשתם כמו שהורים צריכים להיות! השם יתן לכם כוח ו ישלם למתעללים ב חסרי ישע!

  2. ט

    נורא ועליהן להענש אבל לחלקן יש בבית ילדים. הילדים אינם אשמים. אל תפגינו כשיש להן בבית ילדים. בבקשה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות