צפו: חולדות ענק בכניסה לבניין בסמוך לעבודות הרכבת הקלה

הסיוט שלא נגמר: "החולדות השתלטו לנו על החצרות והבתים". כך תיעדה תושבת העיר את הכניסה לביתה:

פורסם בתאריך: 25.8.20 17:40

"החיים שלנו הפכו לסיוט, אנחנו מפחדים לצאת מהבית, מפחדים להוציא את הילדים לחצרות או להשאיר אותם לרגע לבד ברחוב. החולדות מסתובבות בחצרות ובבתים, והן למעשה הבעלי בית", כך אומרת תושבת רחוב הרצל בבת ים, שתיעדה חולדות ענקיות שמסתובבות באין מפריע בחצר ביתה.

צפו בסרטון:

"מכת החולדות ידועה בעיר, אבל בכל פעם אנחנו מופתעים מחדש מהגודל שלהן ובעיקר מהכמות, נראה שהן רק מתרבות וממררות את החיים שלנו, אי אפשר להמשיך ככה", ממשיכה לספר התושבת, "פנינו עשרות פעמים לעירייה אבל אין לאף אחד תשובות ואנחנו נופלים בין הכסאות. איפה נשמע דבר כזה שתושבים מפחדים לצאת החוצה בגלל חולדות. זה לא הגיוני".

תושבת נוספת, המתגוררת באותו הרחוב, אמרה: "במקום שהילדים שלנו יכירו חיות כמו כלב או חתול הם מכירים בגילאים קטנים חולדות. בשבוע שעבר אחד הילדים ברחוב שיחק עם חולדה ובמזל אמא שלו קלטה את זה בזמן. אחרת לך תדע איך זה היה נגמר. הן מסוכנות, מעבירות זיהומים ונושכות"

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "אנו משקיעים מאמצים רבים בשמירה על סביבה נקייה ובמיגור בעיית המזיקים במרחב הציבורי, הנגרמת עקב העבודות להקמת הקו של הרכבת הקלה. ברחוב הרצל, בו עובר תוואי הרכבת, בוצעו מספר הדברות בשבועות האחרונים לאורך הרחוב, ובוצע הדברה נוספת היום. העירייה הכפילה את תקציב ההדברה לעומת שנים קודמות, ואנו שוקדים בימים אלה על פעולות ומהלכים שונים על מנת להמשיך למגר ולצמצם את תופעת החולדות הקיימת בערים כמו תל אביב, חולון ובת ים בהן נחפרת בימים אלה הרכבת הקלה, עד לסיום העבודות".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. ורד

    אין שום התייחסות אני פותחת כל יום קריאה על עשרות חולדות שמסתובבות בכניסה לרב הרצוג 36 ואין מענה ואין התייחסות

  2. יןסי

    זה כלום ברחוב ירושלים 12 ו14 החולדות בגודל של חתול אנשים עוברים לצד השני של הכביש בנוסף העיריה שמה שם 10 פחי אשפה במקום 4 כל הסביבה שופכת שם את האשפה ןגם הקונדטוריה הפיצה וההמבורגריה שברחוב הרצל פנחתי לעיריה ולא עושים כלום

  3. מוחמדי

    תסלקו את החתולים הם הבעייה הם לא רק שלא הורגים את החולדות גם האוכל שלהם מביא את החולדות ואת היתושים מהמים

  4. מי י

    תשימו רעל בעצמכם אה יש חתולים מפחדים עליהם אז תסבלו תסלקו החתולים מהרחובות מקור לכל הצרות

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם באמת הייתם אוהבים חתולים ןמגדלים אז לא היו חולדות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות