חיים גוזלי

המתאגרף שילמד אתכן להגן על עצמכן I צפו בסדרת התרגילים:

חיים גוזלי, מתאגרף שבעבר עבד כמאבטח במועדונים, מכיר היטב את הסיטואציות של תקיפות מיניות תחת השפעת סמים או אלכוהול. בסדרת תרגילים שהרכיב הוא מסביר: כך תוכלו להגן על עצמכן

פורסם בתאריך: 6.9.20 11:39

בעקבות האונס באילת והמחאה בעקבות האלימות המינית נגד הנשים, החליט חיים גוזלי, "הבאטמן" הישראלי מבת ים, שמתמחה באומנויות לחימה, להרכיב סדרת תרגילים לנשים שיסייעו להן להגן על עצמן. "בשבועיים האחרונים ישבתי עם אשתי בבית וראינו בחדשות את הסיקור של האונס המזעזע של הנערה באילת. זה נגע בשנינו וחשבתי מה אני יכול לעשות לטובת העניין", הוא אומר ל"השקמה בת ים", "ביקשתי מאשתי שתתלווה אליי ובניתי סדרת תרגילים שיכולים להתאים לכל בחורה שנמצאת בסיטואציה כזו. גם מבלי שתהיה לה הכשרה או ידע מוקדם".



גוזלי, שהיה בעברו מאבטח במועדונים, מכיר את הסיטואציות של תקיפות מיניות של גברים תחת השפעת אלכוהול או סמים. "ב-90 אחוז מהמקרים של אונס התוקף שיכור או על סמים וברוב המקרים הבחורה מוצאת את עצמה על הגב. בן אדם שבאדרנלין מטורף כזה לא ירגיש גם אם תדפוק לו נבוט על הראש ואם הבחורה לא תעשה משהו – היא אבודה".

"כששניים על הקרקע, אין באמת חשיבות למשקל, אחרי הכול האנס הוא לא לוחם מקצועי וברגע שהבחורה ננעלת על אחיזה, הקרב פשוט יותר והיא יכולה להציל את עצמה ולברוח", מסביר גוזלי, "לכן, בניתי סדרת תרגילים וצילמנו את זה כדי שזה יגיע לכל מי שרוצה להרגיש יותר ביטחון בכל סיטואציה".

צפו בתרגילים:

מלבד סדרת התרגילים, בימים אלה מצלם גוזלי יחד עם שותפו, חזי רכטמן, תוכנית ריאליטי חדשה שתקרא "ללא מעצורים", שבה השניים מסתובבים ברחבי הארץ ומחפשים את אלוף העולם הישראלי הבא, כשהמנצח המקומי יגיע לתחרויות בינלאומיות. "אני לא יכול לספר יותר מדי, אבל אני כן יכול לספר שאנחנו מצלמים עונה ראשונה וקיבלנו פנייה לצילומים של עונה שנייה. זו כבר לא תוכנית הארד קור ויש גם המון צחוקים שם. היא תעלה ממש בקרוב"

אז אולי האלוף הבא תהיה אלופה?

"לך תדע, הכול יכול להיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות