עדכון: נמשכים החיפושים אחר הצעיר שנסחף בחוף בת ים

הבוקר נמצאה גופה סמוך לחוף ראשון לציון. תחילה עלתה האפשרות שמדובר בצעיר שנעלם בבת ים, אלא שככל הנראה מדובר בגבר כבן 60

פורסם בתאריך: 25.8.20 10:22

עדכון אחרון: 25.8.20 13:25

הבוקר (שלישי) נמצאה גופה בחוף הים של ראשון לציון. תחילה נבדקה האפשרות שמדובר בעבד אל רחמן בן ה-18 שנעלם במוצאי שבת בחוף הריביירה בבת ים. אל רחמן, תושב ירושלים, הגיע לחוף בבת ים יחד עם חבריו, לשחייה לילית בסביבות השעה 21:00. לאחר שנכנס לרחוץ במים הוא נסחף ונעלם. אולם על פי הדיווח של זק"א, מדובר בגופה של גבר כבן 60, והמשטרה ממשיכה בחיפושים אחרי אל רחמן.



כוחות משטרה וגורמי רפואה רבים הגיעו לחוף הדרומי בראשון לציון. פראמדיקית מד"א נטע שריג סיפרה: "כשהגענו לרצועת החוף הכניסו אותנו לקו המים בעזרת רכב 4×4. הגבר שנמשה מהמים שכב על החוף כשהוא מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מנדי חביב מפקד זק"א שפלה, שטיפל בזירה, מסר: "מדובר בגופת אדם שנפלטה מהמים לקו החוף הדרומי סמוך לבסיס בראשון לציון, כוחות משטרה ומז"פ פעלו במקום בחקירת האירוע, בסיום החקירה טיפלנו מתנדבי זק"א בכבוד המת. גופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי".

בתוך כך, נמשכים החיפושים אחר הצעיר שנעלם במים. במוצאי שבת, בסביבות השעה 21:15 דווח למשטרה ולמד"א כי בחוף הריביירה בבת ים שהו במים ארבעה צעירים. מהים יצאו שלושת החברים וחבר נוסף, בן 18, לא נמצא. כוחות רבים של סיור, פרשים, שיטור ימי וצוללנים של שירותי הכבאות וההצלה, פתחו בסריקות אחריו.

מאז היעלמותו המשיכה יחידת השיטור הימי את החיפושים בתוך הים אחר אל רחמן. גם בשעות אלו נמשכים המאמצים לאיתור הצעיר. כוחות משטרה מבצעים חיפושים נרחבים בים, ביבשה ובאוויר. החיפושים נמשכים כל העת ונציגי משטרת מרחב איילון נמצאים בקשר עם בני משפחת הנעדר.

החיפושים בים מתבצעים על ידי שוטרי השיטור הימי של המשטרה המפעילים סירות, אופנועי ים וצוללנים, אליהם הצטרפו צוללני יחידת להבה של כב"א. בנוסף, באישור המשטרה הצטרפו לחיפושים חברים ומכרים של הנעדר, כשהם רכובים על אופנועי ים. זאת, במקביל בנוסף, למסוק משטרתי של היחידה האווירית ורחפנים וכן סריקות רגליות ורכובות לאורך רצועת החוף בבת ים, ובחופים הצפוניים והדרומיים לבת ים.

 

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות