אוטובוס
אילוסטרציה: שאטרסטוק

"בסך הכל רצינו להגיע הביתה אבל הגענו לחדר מיון בבית החולים"

תושבת בת ים שעלתה על אוטובוס עם שלוש בנותיה, לא ציפתה שהנסיעה תסתיים בפציעתה של אחת מהן

פורסם בתאריך: 19.8.20 12:11

"בסך הכל רצינו להגיע הביתה, אבל הגענו לחדר מיון בבית החולים", כך אומרת ל"השקמה בת ים" סילבי בן אבו, תושבת העיר שטוענת כי בראשית השבוע כשנסעה עם ילדיה באוטובוס הנהג נסע ועצר בפראות באופן שגרם לפציעתה.

לטענת בן אבו, ביום שני בערב היא עלתה עם שלוש בנותיה על אוטובוס של חברת דן. "רגע אחרי שעליתי לאוטובוס עם ילדיי הנהג סגר את הדלת על הידיים שלי, ומיד פתח את הדלת, בזמן שהבת הגדולה שלי צרחה עליו שהידיים שלי תפוסות בדלת. הוא בכלל לא שם לב".

בהמשך, כך היא טוענת, הנהג נסע במהירות גבוהה וכאשר בתה, בת ה-18, ניגשה לעמדת הרב קו, הוא עצר בפתאומיות, ובתה נפלה ונחבלה.

"הבת שלי נפלה ונפגעה ואז צעקתי לנהג שיעצור, כדי שאוכל להרים אותה. היא הייתה מעורפלת והתחלתי לנער אותה, ביקשתי ממנה שלא לעצום עיניים", מספרת האם, "היא לא יכולה לנשום מרוב כאב, החד וברקע שתי הבנות האחרות שלי התחילו לבכות מרוב לחץ,  אבל הנהג בכלל לא התייחס אלינו".



האם ממשיכה ומספרת כי היא פנתה בעקבות המקרה למשטרה ולמד"א. "הפרמדיקים שהגיעו רצו לפנות את הבת שלי לבית החולים, אבל היא חששה בגלל הקורונה ולכן ויתרנו על זה, ביום שלישי בבוקר כבר הגענו לבדיקות והבת שלי אושפזה בבית החולים לסדרת בדיקות".

מחברת דן נמסר בתגובה: "התלונה טרם התקבלה הן בפניות הציבור והן במחלקת הביטוח של דן, לכשתתקבל, נתייחס במלוא כובד הראש לכל גורמי התאונה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות