צפו: עימות בין פקח לבין פעיל חברתי מבת ים

הפעיל החברתי מבת ים, מאיר בכר, תיעד את העימות עם הפקח לאחר שהעיר לו. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 16.8.20 17:22

אתמול בשעות הבוקר (שבת), יצא הפעיל החברתי מבת ים, מאיר בכר, לרכיבת אופניים בטיילת בת ים, ואז לטענתו אירע עימות בינו לבית פקח עירוני, לאחר שהעיר לו.

לטענת בכר הוא הבחין בפקח מכניס לחניון הנכים רכבים של שני חבריו, שהיו ללא תווי חניית נכה ובנוסף העיר לפקח על אי עטיית מסכה. בתגובה החל עימות בין בכר לבין הפקח שתועד והועלה לרשת.

הפקח דרש מבכר לעטות מסכה, כאשר הפקח בעצמו היה ללא מסכה. בכר הסביר כי לא עטה מסכה משום שעסק בפעילות ספורטיבית, אולם הפקח לא קיבל את ההסבר. בשלב מסוים הפקח הרים יד ואמר לבכר: "אל תשגע אותי".

 



מאיר בכר טוען כי ניסה להימנע מעימות. "הגיעו למקום שוטר ופקח ושאלו אותי אם אני רוצה להתלונן אמרתי שלא. אבל זה לא אומר שאני הולך לעבור על זה על סדר היום", הוא ציין, "הגיע למקום מנהל האזור של הפיקוח, שנזף בפקח על אי ידיעת החוק שאדם שעושה ספורט לא חייב מסכה. מנהל האזור אמר לו: 'אתה יודע עם מי אתה מתעסק? זה מאיר בכר, פעיל של בת ים שעוזר לנו'".



מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "מדובר בסרטון ערוך באופן מגמתי. מר בכר הפריע לעבודתו של הפקח ופנה אליו באופן שאינו מכבד עובד ציבור העושה עבודתו נאמנה. בנוגע לנשיאת תו נכה, כל רכב שנכנס לחניון נבדק במסופון שאכן מדובר ברכב נכה, ולכן נשיאת התו אינה חובה."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות