בתמונה: גולן שרמן, גלית פולק, עמית פרקש וצוות "תכשיטי לינדה". צילום: אביב גוטליב

השחקנית ונציגי הנהלת בנק הפועלים הפתיעו את בעלי העסק מבת ים

במסגרת הקמפיין לעידוד קנייה בעסקים מקומיים, בהובלת בנק הפועלים, המשפיענים חוזרים לחניות השכונתיות. השבוע זה קרה בחנות תכשיטים בעיר

פורסם בתאריך: 13.8.20 19:21

במסגרת קמפיין "קונים מקומי", לעידוד הקניות בעסקים מקומיים על רקע משבר הקורונה, יצאו כ-100 משפיענים מתחומים שונים לפרגן לבתי עסק וחנויות שבהם הם נוהגים לקנות. אתמול (רביעי) הופתעו גם בעלי החנות "תכשיטי לינדה" בבת ים, כאשר למקום הגיעו נציגי הנהלת בנק הפועלים, שמוביל את הקמפיין, יחד עם השחקנית עמית פרקש.



המשנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה בבנק הפועלים, גולן שרמן ומנהלת מחלקת תקשורת שיווקית בבנק הפועלים, גלית פולק, הגיעו יחד עם השחקנית עמית פרקש, לחנות התכשיטים בבת ים כדי לעודד ולתמוך בבעלי העסק וצוות העובדים.

"היוזמה מבורכת, חשובה ומרגשת. אנחנו מקווים שמהלך כזה יתרום לעליית המודעות בקרב הציבור לקנייה מקומית", ציין בעל העסק, "חשוב לנו לשרת את קהל הלקוחות שנמצא ברדיוס הקרוב אלינו. לקראת חגי תשרי יש שפע של תכשיטים מעוצבים. כולם מוזמנים".

"בנק הפועלים גאה להוביל יוזמה של קנייה מקומית, להנעת הכלכלה ולסיוע לעסקים קטנים שנקלעו לקשיים בצל הקורונה. זה הזמן ללכת ולקנות בחנות השכונתית החביבה עליכם",  ציין שרמן במהלך הביקור.

צילום: אביב גוטליב



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות